خبرگزاری کار ایران

مسائل کامیون‌داران با اولویت در کمیسیون عمران بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۳۹۳

یک عضو کمیسیون عمران گفت: بحث مسکن، مباحث مربوط به آب، مباحث مربوط به حمل و نقل ریلی و هوایی و جاده‌ای و بررسی مسائل کامیون‌داران از جمله مواردی تعیین شد که در کمیسیون عمران بررسی شود.

سید ابوالفضل موسوی بیدکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون عمران گفت: در جلسه امروز کمیسیون مسائل جاری کشور را بررسی کردیم و نسبت به حل این معضلات اولویت‌هایی را در نظر گرفتیم سایر اعضای کمیسیون هم نظرات خود را در این موضوعات مطرح کردند.

وی تصریح کرد: در ابتدا قرار شد در تحلیلی منشا مشکلات اقتصادی موجود را کنکاش کنیم و زمانی که به موضوع مسلط شدیم، باید بررسی کنیم که کمیسیون عمران در کدام یک از این مباحث می‌تواند ورود کند که اگر در این مباحث جاری کشور قوانین کافی وجود دارد بعد نظارتی خود را تقویت کنیم و اگر خلاء قانونی وجود دارد به تصویب قوانین روی بیاوریم.

این عضو کمیسیون عمران خاطرنشان کرد: ما از مرکز پژوهش‌ها هم می‌خواهیم که نظر خود را در این موارد به ما ارائه دهد و کمیسیون عمران را در بحث نظارت و تصویب قوانین کمک کند.

موسوی، رسیدگی به طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و غیر عمرانی در کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: در قانون بودجه سال ۹۷ و در شورای هماهنگی سران سه‌قوه نیز این مهم مورد تاکید قرار گرفته است که ما نیز در کیمسیون عمران آن را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی اظهار داشت: بحث مسکن، مباحث مربوط به آب، مباحث مربوط به حمل و نقل ریلی و هوایی و جاده‌ای و بررسی مسائل کامیون‌داران از جمله مواردی تعیین شد که در کمیسیون عمران بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز