خبرگزاری کار ایران

در مخالفت محجوب با دوفوریت اصلاح قانون بودجه ۱۳۹۷ مطرح شد؛

محجوب: اسب پیش‌کشی را دوباره پیش‌کش نمی‌کنند/ نباید قانونی که خودمان نوشتیم را دور بزنیم

کد خبر : ۶۶۴۶۲۳

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: از جیب مردم و خزانه تسویه حساب صورت می‌گیرد دستور بی‌حساب و کتاب برای رفع مشکل بی‌انضباطی مالی را به وجود می‌آورد که عامل فساد است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا محجوب در صحن علنی امروز در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با دوفوریت اصلاح قانون بودجه ۱۳۹۷ کل کشور گفت: من جزو امضاکنندگان بودم اما در بررسی‌ها، برای من مشخص شد که این طرح مخالف قانون برنامه است و این مغایرت در بندهای مختلف مشهود است.

وی تاکیدکرد: در زمانی که قانون برنامه پنجم و قانون هدفمندی را تنظیم می‌کردیم در همه موارد نحوه و شکل قیمت‌گذاری تعیین شد اما آنچه امروز در باب اصلاحیه بودجه سال ۹۵ صورت می‌گیرد، با مغایرت‌هایی همراه است.

نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: با این طرح از محل موضوع یا از محل مابه‌التفاوت موضوع تسویه حساب می‌شود و این مانند این است که اسب پیش‌کشی را دوباره پیش‌کش کنیم.

وی با اشاره به بند یک تا بند انتهایی این طرح گفت: بر اساس این طرح ارقام جدیدی که داده می‌شود سراپا مشکل دارد. چند ماه پیش قانون بودجه نوشتیم و خود آن را دور می‌زنیم. از اصول بودجه‌ریزی نباید عدول شود.

این نماینده اصلاح‌طلب عنوان کرد: آنچه مشاهده می‌شود این است که از جیب مردم و خزانه تسویه حساب صورت می‌گیرد دستور بی‌حساب و کتاب برای رفع مشکل بی‌انضباطی مالی را به وجود می‌آورد که عامل فساد است در همه این بندها بی‌انضباطی مالی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز