خبرگزاری کار ایران

محجوب:

هیچ کدام از مخالفان در رد فوریت طرح تامین کالاهای اساسی صحبت نکردند

کد خبر : ۶۶۳۶۵۵

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ کدام از مخالفان در رد فوریت طرح تامین کالاهای اساسی صحبت نکردند تذکر دهید که در فوریت مخالفت کنند نه اینکه اصل آن خوب یا بد است. آقای لاریجانی هم خود شما و هم رئیس‌جمهور و وزرا بر تامین کالاهای اساسی تاکید کرده‌اید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، در جریان رسیدگی به دوفوریت تامین کالاهای اساسی در صحن علنی مجلس، علیرضا محجوب در موافقت با دوفوریت این طرح گفت: من به صحبت مخالفان گوش کردم اما مخالفان اشاره‌ای به عدم فوریت نداشتند. ما راجع به ماهیت این طرح نباید گفت‌وگو کنیم بلکه باید درباره فوریت آن صحبت کنیم.

وی خطاب به علی لاریجانی گفت: هیچ کدام از مخالفان در رد فوریت صحبت نکردند تذکر دهید که در فوریت مخالفت کنند نه اینکه اصل آن خوب یا بد است. آقای لاریجانی هم خود شما و هم رئیس‌جمهور و وزرا به تامین کالاهای اساسی تاکید کرده‌اید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توضیحات عثمانی گفت: اگر در جلسه غیرعلنی مصوباتی مطرح می‌شد، حق با شما بود اما مطرح نشد و در آن حدی است که به دولت اجازه داده شد از محل منابع خود موارد مورد نظر را تامین کند. ما از آقای جهانگیری و رئیس‌جمهور که لطفی در این موضوع داشتند تشکر می‌کنیم.

این عضو فراکسیون امید با اشاره به صحبت‌های لاهوتی گفت: اولویت با تامین کالاهای اساسی است و این طرح باعث رونق کالاهای خارجی نخواهد شد بلکه بستگی به عملیات اجرا و بسته به حمایت‌ها است ما با اصل طرح موافق هستیم و طراحان هم به همه نکات توجه داشتند من جامعیت را در این ماده واحده می‌بینم که قشر کارمندی و روستایی و واحدهای صنفی و اتحادیه‌ها را مورد توجه قرار داده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: اصالت ما این است که آیا تامین کالاهای اساسی فوریت دارد یا ندارد ما باید قبل از این بحران طرح سه فوریتی می‌دادیم ما اول از همه باید امنیت و آسایش فقرا، مستمری‌بگیران و بازنشستگان را تامین کنیم و در باب ضرورت آن تردید نکنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز