خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی در جلسه بررسی وضعیت خشکسالی:

استقرار دستگاه‌‌‌های آب شیرین‌‌‌‌کن و انتقال آب دریای عمان با اولویت توسط دستگاه‌های مسئول پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۴۲۶۵

جلسه بررسی آخرین وضعیت خشکسالی کشور ظهر امروز به ریاست وزیر کشور و جانشین رئیس شورای عالی مدیریت بحران در محل این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در این جلسه با تاکید بر ضرورت ارائه پیشنهادات و روشهای نوین جهت مقابله با وضعیت موجود خشکسالی و مصرف بهینه آب در کشور گفت: انجام اقدامات فرهنگی به خصوص فرهنگ‌‌‌‌سازی در مصرف بهینه آب در دستورکار دستگاه‌‌‌‌‌‌های متولی قرار بگیرد تا بتوانیم به کمک مردم با وضعیت خشکسالی موجود مقابله کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت در اولویت قرار گرفتن موضوع آب شرب در سال ۹۸ اظهار داشت: موضوع استقرار دستگاه‌‌‌های آب شیرین‌‌‌‌کن و همچنین انتقال آب از دریای عمان حتما با اولویت توسط دستگاهی مسئول پیگیری شود.

در این جلسه وزرای نیرو و جهاد کشاورزی گزارشی از آخرین وضعیت خشکسالی کشور همراه با پیشنهادات و راهکارهای خود را مطرح کردند.

همچنین در این جلسه نیز استانداران اصفهان، فارس، خراسان رضوی، بوشهر، یزد، خراسان جنوبی، خوزستان و هرمزگان گزارش از آخرین وضعیت منابع آبی استان خود ارائه کردند.

در این جلسه نیز نماینده سازمان برنامه و بودجه گزارشی درخصوص اعتبارات مصوب و تخصیص یافته به طرح‌های مربوط به حوزه آب ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز