خبرگزاری کار ایران

میرزایی‌نیکو خبر داد:

وزیر کشور در جلسه کمیسیون شوراها حضور پیدا نکرد/ طرح‌های مربوط به تجمعات اعتراضی ظرف یکماه تکمیل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۸۹۴

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس مطرح کرد: یکی از دستورات امروز کمیسیون شوراها دعوت از وزیر کشور برای پاسخ به سوالات نمایندگان بود که ساعاتی قبل نامه‌ای زدند و گفتند به جلسه نخواهند آمد.

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: یکی از دستورات امروز کمیسیون شوراها دعوت از وزیر کشور برای پاسخ به سوالات نمایندگان بود که ساعاتی قبل نامه‌ای زدند و گفتند به جلسه نخواهند آمد. علاوه براین دومین بار است که وزیر کشور به کمیسیون دعوت می‌شود و حضور پیدا نمی‌کند.

وی افزود: در خصوص حضور وزیر کشور در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور قرار براین شد که هماهنگ کنند جلسه بعدی به جلسه بیاید، ضمن اینکه وزیر کشور درخواست کرده این جلسه به زمان دیگری موکول شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جلسه امروز کمیسیون دستور دیگری درباره بررسی برگزاری تجمعات و موادی از اصل ۲۷ قانون اساسی بود که چند طرح در خصوص آنها مطرح شده بود و در جلسه امروز تصمیم گرفته شد همه آن طرح‌ها ظرف مدت یکماه تکمیل شوند و مورد بررسی قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز