خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی:

ماندن یا رفتن آمریکا برای ما موضوعیت مستقل ندارد/ همه بدعهدی آمریکا را می‌‌‌‌‌دانند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۱۱۲

وزیر کشور تاکید کرد: ماندن یا رفتن آمریکا در برجام برای ما موضوعیت مستقل ندارد، در دولت نیز همین گونه است. ما وارد یک پیمان شدیم و به پیمان و تعهد خود وفاداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نخستین نشست مدیران کل دفاتر امور بانوان و خانواده استانداری‌ها در جمع خبرنگاران درباره خروج آمریکا از برجام گفت: ماندن یا رفتن آمریکا در برجام برای ما موضوعیت مستقل ندارد، در دولت نیز همین گونه است. ما وارد یک پیمان شدیم و به پیمان و تعهد خود وفاداریم.

وی با بیان اینکه ما به افکارعمومی دنیا نیز این موضوع را اعلام کردیم، اظهار داشت: همه بدعهدی آمریکا را می‌‌‌‌‌دانند و این اتفاق اتمام حجتی است برای همه دولت‌‌‌‌ها و نهادهای دولتی تا آمریکا را بهتر و بیشتر بشناسند.

وزیر کشور با بیان اینکه ما،‌ کشوری مستقل و دارای ظرفیت و توانای‌هایی هستیم، تصریح کرد: برای همه شرایط که در این ۴۰ سال با آن مواجه بودیم، آماده‌‌‌ایم و در طول این سال‌‌‌ها با انواع مشکلات از جمله جنگ مواجه بودیم و کشور را اداره کردیم و چهلمین سال جمهوری اسلامی را می‌‌‌خواهیم جشن بگیریم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه امیدوارم نظام بین‌‌الملل برای تعهداتش ارزش قائل شود، خاطرنشان کرد: نمی‌‌‌شود هر روز به بهانه‌‌‌ای تعهدات‌شان را لغو کنند. این‌‌بار می‌‌خواهند اصلاحاتی انجام دهند و موضوعات جدیدی را در دستورکار قرار دهند اما اگر زیر این اصلاحات زدند، چه می‌‌شود.

وی اضافه کرد: ما اعتماد نداریم و این روشی را که آنها انتخاب کرده‌‌‌‌اند روش مناسبی نمی‌دانیم مردم، دولت، مقام معظم رهبری و قوا سه‌‌گانه در هر شرایطی آمادگی لازم را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز