خبرگزاری کار ایران

گزافه‌گویی‌های نوه «کندی» علیه ایران در آستانه شرکت در نشست منافقین

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۹۰۹

نوه جان اف کندی رییس‌جمهور پیشین آمریکا در حالی ادعاهای این کشور علیه ایران را تکرار کرده که قرار است در نشست بعدی گروهک منافقین شرکت و سخنرانی کند.

به گزارش ایلنا «پاتریک کندی»، نوه «جان.اف کندی» رییس‌جمهور پیشین آمریکا و نماینده اسبق کنگره در مصاحبه با «دیلی استار» مدعی شد: «ایران متروپلیس افراط‌گرایی اسلامی است. جهان باید در کنار معترضان ایرانی بایستد.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران کنونی می‌تواند رابطه مسالمت‌آمیزی با جهان برقرار کند یا خیر، مدعی شد: «جامعه جهانی نمی‌تواند ایران را تحمل کند. همه این‌ها نتیجه اقدامات و ناکارآمدی این نظام است. این نظام باید منزوی شود.»

به گزارش «دیلی استار»، لازم به ذکر است این عضو خاندان کندی قرار است در نشست گروهک منافقین در پاریس شرکت و سخنرانی کند.

به گزارش ایلنا, روزنامه گاردین انگلیس پس از نشست پیشین سازمان منافقین در پاریس در گزارشی نوشت: «غالب حاضران در گردهمایی منافقین در برلین، با سازماندهی این گروه از مدارس لهستان و جمهوری چک به برلین آورده شده بودند تا صندلی‌های سالن محل برگزاری گردهمایی پر شود.» بر اساس این گزارش برخی از شرکت‌کنندگان در این گردهمایی با وعده سفر به برلین و اقامت در هتل به این گردهمایی آمده‌ بودند. همچنین فیلم‌هایی که از این گردهمایی‌ها منتشر می‌شود نشان می‌دهد که افراد غیرایرانی دارای جمعیتی قابل توجه به نسبت شرکت‌کنندگان ایرانی هستند.

از سویی دیگر گزارش‌ها از سال‌های گذشته حاکی از پرداخت مبالغ هنگفت به سخنرانان این همایش است. رودی جیولانی شهردار اسبق نیویورک و جان بولتون مشاور کنونی امنیت ملی ترامپ از جمله سخنرانان همایش‌های قبلی این گروهک در پاریس بوده‌اند. بر اساس اسناد به دست آمده، بین ۲۰ تا ۳۰ هزار دلار بابت هر سخنرانی می‌پردازند. بر همین اساس بولتون باید تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار دلار از این گروه پول دریافت کرده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز