خبرگزاری کار ایران

کامران در تذکر شفاهی:

طرح تحقیق و تفحص از مجلس سریع‌تر تعیین تکلیف شود/ کمیسیون برنامه و بودجه ما را بازی داده است.

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۳۵۱

نماینده مردم اصفهان در تذکر شفاهی خطاب به نمایندگان گفت: زمانی که ما سؤال از رئیس‌جمهور یا استیضاح وزرا را در مجلس مطرح می‌کنیم باید حساب خودمان پاک باشد، تفحص از مجلس باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن کامران نماینده اصفهان خطاب به مسعود پزشکیان که ریاست مجلس را بر عهده داشت گفت: از قدیم می‌گفتند یک سوزن به خودت بزن و یک جوالدوز به بقیه، بنده از اردیبهشت ماه تاکنون موضوع تفحص از مجلس را مطرح کرده‌ام اما کمیسیون برنامه و بودجه بخصوص رئیس آن ما را بازی داده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: زمانی که ما سؤال از رئیس‌جمهور یا استیضاح وزرا را در مجلس مطرح می‌کنیم، باید حساب خودمان پاک باشد؛ چراکه کسی که پاک است از محاسبه چه باکی دارد. بنده روی مسئله قراردادهای مجلس در خارج از پارلمان آن هم به صورت میلیاردی ایراد دارم و با آن مخالفم. بنابراین ظرف دو هفته پس از مطرح شدن این درخواستم باید اسناد لازم در این خصوص ارائه می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از طرح این درخواستم، گفتند باید اداره مجلس و برخی موارد دیگر پاسخ دهند اما در واقع یا باید این تقاضای تحقیق و تفحص از مجلس را رد کنند یا تائید شود. بنابراین این موضوع باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

کامران خطاب به پزشکیان گفت: ما از شما می‌خواهیم این مسئله را در هیأت رئیسه مطرح کنید تا هر چه سریع‌تر نسبت به آن تعیین تکلیف شود.

مسعود پزشکیان که ریاست بخشی از جلسه امروز را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر کامران گفت: ما این مسئله را در هیأت رئیسه مطرح و پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز