خبرگزاری کار ایران

علی لاریجانی:

آمریکا با پررویی بعد از کودتای سیاه ۲۸ مرداد از آزادی ملت ایران سخن می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۲۰

رییس مجلس گفت: آمریکایی‌ها در تحریم اقتصادی با وقاحت حمایت از آزادی‌ و حقوق بشر و امنیت جهانی و منطقه‌ای را می‌سرایند. شما با آن کودتای سیاه ۲۸ مرداد و ایجاد دیکتاتوری وابسته با چه رویی از آزادی ملت ایران سخن می‌گویید؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد گفت: این مکر و افسون امپریالیستی امروز هم به شکل‌دیگری مساله هسته‌ای و قدرت دفاعی و تاثیرگذاری منطقه‌ای دیده می‌شود.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها در تحریم اقتصادی با وقاحت حمایت از آزادی‌های و حقوق بشر و امنیت جهانی و منطقه‌ای را می‌سرایند. شما با آن کودتای سیاه ۲۸ مرداد و ایجاد دیکتاتوری وابسته با چه رویی از آزادی ملت ایران سخن می‌گویید؟ وقتی شما با صداهای خود تروریست‌ها را به جان ملت‌های منطقه انداخته‌اید چگونه از امنیت منطقه و جهان حرف می‌زنید؟

لاریجانی با بیان اینکه هدف آن‌ها اقتصاد است، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها این را نشان می‌دهد. تلاش آن‌ها برای ایران‌هراسی و تولید نگرانی در سایر کشورها برای چپاول اقتصادی است.

علی لاریجانی ادامه داد: متاسفانه ضعف فکری و وابستگی این کشورها تا حد زیادی زمینه توفیق این چپاول را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: دیدید که آمریکا چگونه از کشورهای منطقه اخاذی کرد. آمریکا تصور می‌کند که دنیای امروز شبیه به صحنه بی‌خبری گذشته است. امروز رسانه‌ها نوعی توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی ایجاد کرده‌اند که با چند مانور احمقانه و مکارانه تفکر جامعه قابل تغییر نیست اما باید هوشیار باشیم و دچار نسیان تاریخی نشویم.

رئیس قوه قانون‌گذاری خاطرنشان کرد: در لابلای در و پنجره‌های زیبای سخن‌پراکنی پشت صحنه‌های زیبای آن را رصد کنید. در مقابل دسایس با دقت مسیر خود را ادامه می‌دهند و با وحدت و همدلی تحت رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ستمگران رخ به رخ خواهد شد. این مجاهدات اصیلی است که خداوند وعده پیروزی آن را داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز