خبرگزاری کار ایران

به دبیرکل حزب‌الله و رئیس مجلس نمایندگان لبنان؛

لاریجانی دوازدهمین سالگرد پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۰۴۷

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای دوازدهمین سالگرد پیروزی رزمندگان دلیر مقاومت در نبرد سرنوشت ساز سی و سه روزه را به دبیرکل حزب‌الله و رئیس مجلس نمایندگان لبنان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی لاریجانی به نبیه بری، رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان شرح زیر است:

جناب آقای نبیه بری

رئیس محترم مجلس نمایندگان لبنان

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با کمال خرسندی، دوازدهمین سالگرد پیروزی بزرگ مجاهدین مقاومت در جنگ سی و سه روزه «الوعد الصادق» را به جنابعالی، ملت بزرگوار لبنان و نمایندگان محترم مجلس صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

تحقق این نصرت الهی که با تدبیر و درایت جنابعالی و دبیرکل محترم حزب الله و پایداری راسخ رزمندگان مقاومت،در سایه وحدت و انسجام ملت مقاوم لبنان بدست آمد،به استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس ثابت نمود که ملت های منطقه غرب آسیا به چنان بالندگی رسیده‌اند که در مقابل توطئه های استعماری نه تنها سکوت و مماشات نمی‌کنند،بلکه با تمام توان و قدرت از عزت و تاریخ پرافتخار و مقتدر خود دفاع خواهند کرد.

در پرتو این پیروزی،روند تحولات اخیر منطقه بویژه شکست داعش و گروه های تروریستی تکفیری مورد حمایت آمریکا و صهیونیسم، ثابت کرد که ملت های منطقه فارغ از دین،مذهب و قومیت،مقاومت را مهمترین و کارآمدترین سلاح در مقابل هجمه و تهدیدات روزافزون استکبار می دانند و با تمام توان از ایده ماندگار مقاومت حمایت می‌کنند.

فرصت را مغتنم شمرده،ضمن تاکید بر روابط متین و رو به گسترش فیمابین دو کشور،آمادگی خود را برای تقویت و توسعه هرچه بیشتر همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف بویژه در مراودات پارلمانی اعلام می‌دارم.

از درگاه خداوند متعال، سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی، سربلندی و سرافرازی دولت و ملت بزرگ لبنان را مسئلت می‌نمایم.

همچنین پیام لاریجانی به به سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله به شرح زیر است: 

رادر مجاهد و نستوه حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سیدحسن نصرالله

دبیر کل محترم حزب الله لبنان

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما یدلوا تبدیلا (صدق الله العلی العظیم)

با کمال خرسندی، دوازدهمین سالگرد پیروزی بزرگ مجاهدین فی سبیل الله و رزمندگان دلیر مقاومت در نبرد بزرگ و سرنوشت ساز سی و سه روزه "الوعد الصادق" را به جنابعالی، جنبش حزب الله و ملت مقاوم لبنان صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

فروریختن افسانه ساختگی شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی توسط جریان مقاومت را باید بدون اغراق نطقه عطف و مرحله جدیدی در تاریخ منطقه مهم و استراتژیک غرب آسیا به شمار آورد.

بی تردید سیاست یهودی سازی قدس و طرح موسوم به، "معامله قرن" صهیونیست‌ها و آمریکا محکوم به شکست است و مقاومت، رمز ماندگاری فلسطین بشمار می‌رود.

پیروزی امروز ملت‌های منطقه در مقابل توطئه بسیار خطیر و شوم داعش و جریانات تکفیری وابسته به استکبار جهانی که در سایه مقاومت و جانفشانی رزمندگان مقاومت و نیروهای دفاع مردمی بدست آمده، حاصل تداوم تمسک به منطق و فرهنگ مقاومت است که در جنگ سی و سه روزه به منصه ظهور و ثبوت رسید.

آمریکا و صهیونیسم که بخوبی پیام مقاومت ملت‌های منطقه را دریافته‌اند، با انتقال سفارت به بیت‌المقدس، تصویب قانون تشکیل کشور یهودی و بکارگیری مشت آهنین در غزه، تلاش دارند تا روند تحولات را به نفع خود تغییر دهند و برای تداوم انسانگری و تضییع حقوق ملت مظلوم فلسعلین زمان بخرند.

از خداوند منان برای جنابعالی و دیگر برادران و دلاوران عرضه جهاد، سلامتی و سرافرازی روز افزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز