خبرگزاری کار ایران

ربیعی در همایش روز ملی صنعت، معدن و تجارت در تبریز :

توجه به تولید تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی است/ هنوز هم به برجام افتخار می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۳۷۵

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه چاره‌ای جز موفقیت وجود ندارد، گفت: تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی توجه به تولید است.

به گزارش ایلنا ، علی ربیعی در سی و چهارمین سفر استانی خود در دولت دوازدهم به استان اذربایجان شرقی در همایش روز ملی صنعت، معدن و تجارت در تبریز اظهار کرد: شاید دوران سختی را سپری می‌کنیم اما اعتقاد داریم که روزی می‌توانیم در بازار های جهانی حضور یافته و محصولات خود را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ترامپ به مثابه خوشبختی جامعه و فرصت بزرگی برای ایران است؛ به طوری ‌که ما باید سیاست‌هایی را اتخاذ کنیم تا جامعه تولید محور شکل گیرد.

وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی  با بیان اینکه در جامعه کارگر ارزش و کرامت خاص خود را دارد، افزود: خوشبختانه دولت برای افزایش تاب آوری برای مقابله با تحریم‌ها اقداماتی را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: بنده مخالف واژه بحران هستم؛ چراکه بحران زمانی است که نسبت ظرفیت‌های عمومی جامعه از مشکلات کوچکتر باشد، در حالی که چنین نیست.

  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بنده هنوز هم به برجام افتخار می‌کنم، گفت: بنده با هر فردی که ملاقات داشتم، ادعا می‌کردند که ما با یک بی‌عدالتی جهانی مواجه هستیم که آن را به درستی مدارا می‌کنیم؛ بنابراین ما با افکار درست و بهبود فضای کسب و کار می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم.

  ربیعی گفت: امروز نا‌امید کرن مردم برنامه‌ای است که دنبال می‌شود، باید برای مقابله با این امر با برنامه‌ریزی و عقلانیت در کنار همدیگر بوده و اقدامات موثری انجام دهیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز