خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون علمی رییس‌جمهور در بروکسل؛

همکاری‌های اقتصادی و فناوری ایران و اروپا بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۶۲۴

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای شرکت در دومین همایش «همکاری‌های بین‌المللی اقتصادی و فناوری ایران و اروپا» و در راس هیأتی بلندپایه، عازم بروکسل شد.

به گزارش ایلنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در رأس یک هیأت بلندپایه، عازم بروکسل پایتخت بلژیک و محل استقرار نهادهای اتحادیه اروپا شد. دومین همایش همکاری‌های بین‌المللی اقتصادی و فناوری ایران و اروپا از فردا در بروکسل برگزار می‌شود و تا اول تیرماه سال جاری ادامه دارد.

 موضوع این همایش «همکاری‌های اقتصادی و فناوری» و برگزاری آن به همت مؤسسه مطالعاتی روند و با همکاری وزارت امور خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده است.

محوریت این همایش که دور نخست آن سه سال پیش در وین برگزار شده بود، «همکاری‌های طرفین بر روی موضوعاتی چون توسعه اقتصادی و فناوری، رشد جامعه استارتاپی و بین‌المللی سازی شرکت‌های دانش‌‌‌بنیان» است.

در این همایش سیاستگذاران و تصمیم‌‌‌‌گیران عالی رتبه و مدیران ارشد اجرایی از ایران، اروپا و سایر نقاط جهان برای بحث و تبادل نظر در خصوص «افق‌های جـدید همـکاری» و «شناسـایی ظرفیت‌هـای موجـود و فرصت‌های اجرایی در راستای شکوفا کردن اقتصـاد و فناوری و مشخص کـردن چشم‌‌‌انـدازهـای امیدوارکننده در شرایط فعلی»، حضور خواهند یافت. در افتتاحیه این همایش نیز سورنا ستاری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

در این همایش دو روزه، نشست‌های تخصصی با موضوعاتی همچون «چشم‌‌‌انـداز استـارتاپ‌هـا در ایـران»، «مشـارکت در حـوزه فین تک (فنـاوری‌ها و نـوآوری‌های مـالی)»، «سرمایه‌‌‌‌گـذاری و کسب و کـار در ایـران»، «انـرژی و منـابع ملی» و «صنـدوق‌‌‌هـای سرمـایه‌‌‌‌گـذاری» نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز