خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران خبر داد؛

بازدید ۵ میلیون نفر از نمایشگاه بین‌المللی کتاب/ احداث ۳ بیمارستان در غرب، شرق و جنوب تهران در آینده‌ نزدیک

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۰۱

استاندار تهران از فروش١٣٠ میلیارد تومانی کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سالجاری خبر داد و گفت: طبق آمار تا کنون جمعیتی بالغ بر ٥ میلیون نفر از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در حاشیه دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران، با تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری موفق  سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: این نمایشگاه نمادی از اندیشه ورزی مردم تهران و ایران است امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد  و نمایشگاهی در شأن و طراز نظام جمهوری اسلامی بود.

مقیمی با اشاره به میزان قابل تأمل جمعیت بازدید کننده از این نمایشگاه ادامه داد: تاامروز جمعیتی بالغ بر ٥میلیون نفر از سراسر کشور و سایر کشورها از این نمایشگاه بازدید کردند و بنظر می رسد در ارتقای سطح سرانه مطالعه در استان و کشور موفق بوده ایم.

وی در ادامه با اشاره به کمبودهای سرانه‌های فرهنگی در شهرتهران ادامه داد: در شهر تهران به استثنای تالار وحدت که یک مجموعه فرهنگی با استانداردهای جهانی است، سالن دیگری وجود ندارد و باید در زمینه احداث سالنی مشابه تالار وحدت اقدام کنیم .

وی در ادامه از تهیه طرح احداث، جانمایی و احداث ۳ بیمارستان در غرب، شرق و جنوب شهر تهران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با مذاکراتی که با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتم، این اراده در مجموعه وزارت بهداشت وجود دارد که در صورت تأمین زمین برای احداث و تجهیز این بیمارستان‌ها اقدام کند.

استاندار تهران همچنین از جانمایی زمین در مناطق غرب و جنوب تهران برای احداث دو بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: در منطقه جنوب تهران و در شهر آفتاب زمینی به مساحت ٧٠ هکتار جانمایی شده است و ظرف ١٥ روز می بایست طرح مذکور به تصویب و با پیمانکار بیمارستان وارد مذاکره شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز