خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران خبر داد:

دستگاه‌های دولتی موظف به صرفه‌جویی ۲۰ درصدی آب شدند

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۷۹۳

استاندار تهران گفت: دستگاه‌های دولتی و عمومی موظف به صرفه جویی ۲۰ درصدی آب هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مقیمی، استاندار تهران با بیان اینکه ۴۱ درصد نزولات آسمانی نسبت به سال قبل کمتر است، گفت: البته احتمال دارد، باران بیاید و وضعیت بهتر شود اما براساس احتمال نمی‌شود تصمیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه در کشاورزی و صنعت و مصرف خانگی (آب شرب) باید دنبال راهکار بگردیم، گفت: ما تعهدی نسبت به چاه‌های غیرمجاز نداریم و بهترین زمان برای برخورد همین الان است. ۲۰۷ میلیون متر مکعب مربوط به چاه‌های غیرمجاز است. آن هایی که می‌شود را باید مجوز دهیم و تکلیفشان را روشن کنیم و آنهایی که می توان از فعالیت آن جلوگیری کنیم را باید متوقف کنیم؛ دستور قضایی آن وجود دارد و مشکلی در اجرا نداریم.

استاندار تهران با اعلام اینکه دستگاه های دولتی و عمومی، پادگان ها و دستگاه های قضایی و انتظامی و شهرداری و ...  باید در سال جاری ۲۰ درصد مصرف آب را تقلیل دهند، خاطرنشان کرد:  اداره آب و فاضلاب متعهد شده است که از اول اردیبهشت مصرف آب دستگاه ها را گزارش دهند. مدیرانی که نتوانند این صرفه جویی را رعایت کنند، حتما برخورد می‌کنیم.

مقیمی با اشاره به اینکه شرایط آب عادی نیست و باید از قطره قطره آن حفاظت کنیم، افزود: کار فرهنگی سر جای خود، اما باید اقداماتی را برای حفظ آب در دستور کار قرار دهیم. مردم باید آب را مدیریت کنند و از هدر رفت آن جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز