خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران تاکید کرد:

بی‌توجهی به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۲۷۹

استاندار تهران گفت: به موازات توسعه روستایی در بخش عمرانی به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها کمتر توجه شده است و با وجود معطل ماندن خیلی از فعالیت‌ها در روستاها اما در استان تهران جمعیت روستاها حفظ شده و با ورود جمعیتی از سایر استانها برای سکونت در روستاهای استان تهران رو به رو هستیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی با اشاره به اینکه دراصل یکصد قانون اساسی جایگاه و وظایف شوراها به خوبی مشخص شده است افزود: ١١٧ هزار عضو شورا در کشور نقش مهمی در یاری دستگاه ها برای مدیریت کشور دارند.

وی افزود: در بانک هایی که میزان طرح مصوب در اعطای وام اشتغال بیش از  دو برابر  مصوب است، اولویت  با درخواست کنندگانی باشد که زودتر برای دریافت وام مراجعه کرده اند.

مقیمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مهاجرت از روستاها برای خود روستاها نیز مشکلاتی به همراه دارد عنوان کرد: تکلیف داریم شرایطی فراهم شود تا روستاها خالی از سکنه نشوند.

استاندار تهران به جمعیت ٨٠٠ هزار نفری روستاها در استان تهران اشاره کرد و گفت: باید زمینه توسعه اشتغال و اقتصاد روستایی را فراهم کنیم تا روستاییان در اقتصاد کشور فعالتر حضور یابند.

مقیمی  تاکید کرد: به اجرای طرح های عمرانی مناسب در روستاها از محل مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز