خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

برای حمل و نقل عمومی بودجه خوبی در نظر گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۰۶۶

استاندار تهران گفت: در زمینه حمل و نقل عمومی هم امسال بودجه خوبی در نظر گرفته شده است و محل وام پیش بینی شده است..

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد حسین مقیمی، استاندار تهران در حاشیه جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران گفت: مسائل گوناگونی در این جلسه بررسی شد و تصمیم‌گیری‌هایی در رابطه با حل مشکلات استان انجام شد که اجرای آنها باید به شدت پیگیری شود.

مقیمی افزود: سند و نقشه راه برای ما‌ه‌های آینده تصمیماتی است که در این جلسه گرفته شده است و مهمترین مسئله مطرح شده آلودگی هوا است، قانون هوای پاک و دو مصوبه هیئت دولت هنوز نتوانسته‌ در این زمینه مشکلات را حل کنند.

استاندار بیان اینکه تلاش داریم در استان تهران سهم استان را از توزیع اتوبوس‌ها و خودروهای سنگین نوسازی شده افزایش دهیم ادامه داد: در زمینه حمل و نقل عمومی هم امسال بودجه خوبی در نظر گرفته شده است و محل وام پیش بینی شده است.

وی در رابطه با معضلات بافت فرسوده در جلسه تصریح کرد: یکی دیگر از مباحث مهم موضوع حمایت از کالای ایرانی است که می‌خواهیم اقداماتی در این زمینه انجام دهیم تا مردم بیشتر کالای ایرانی بخرند و تولیدکننده باید کیفیت کالا را افزایش دهد تا تقاضای مردم افزایش یابد و ما به عنوان دولت باید تلاش کنیم که از همه عوامل برای افزایش کیفیت و کاهش قیمت استفاده کنیم ما امیدواریم بانک‌ها در پرداخت به موقع وام اشتغال سرعت بیشتری به کار ببرند.

استاندار تهران در پاسخ به این سوال که برگزاری نمایشگاه کتاب و خودرو موجب ترافیک در مرکز تهران می‌شود، گفت: در جریان نمایشگاه کتاب بودیم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است اما در مورد نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین المللی (شمال تهران) ما در جریان نیستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز