خبرگزاری کار ایران

کوهکن در اخطاری مطرح کرد؛

فرصت پیش بیاید بازهم پرچم آمریکا را آتش می‌زنم/ عقده‌گشایی نکردم

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۲۹

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: بنده با آتش زدن پرچم در مجلس دنبال عقده‌گشایی نبودم بلکه انجام وظیفه کردم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا ، محسن کوهکن نماینده اصولگرای لنجان در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل ۷۹ قانون اساسی، اظهار داشت: در نطق یکی از نمایندگان به ۳ نکته اشاره شد که توهین به من بود.

وی افزود: بنده چهارشنبه گذشته کاری انجام دادم که به آن مفتخرم و فرصت باشد بازهم انجام می‌دهم. آتش زدن پرچم آمریکا به معنای نهایت تنفر از سران رژیم این کشور است اما نباید در نطق مجلس گفته شود این کار در فرهنگ اسلامی نیست، منطق عقلانی ندارد و عقده‌گشایی است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: از ابتدای این مجلس اصل بر این گذاشته شد که از هر جریان سیاسی که هستیم یکدیگر را تحمل کنیم. ای کاش معترضان به آتش زدن پرچم به سخنان توهین‌آمیز رییس‌جمهور نادان آمریکا نسبت به مردم کشورمان نیز توجه می‌کردند.

کوهکن در پایان گفت: ختم کلام اینکه این سخنان نباید پوششی شود برای اتفاقات بد و  توهین آمیز علیه ملت ایران باشد، ضمن اینکه به دلیل عملکرد وزیر نفت در گذشته، هفته قبل جمهوری اسلامی ایران محکوم به پرداخت ۱۸ میلیارد دلار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز