خبرگزاری کار ایران

اولویت‎ها و برنامه‎های اجرایی نفت خزر در سال ۹۷ بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۶۹۶

اولویت‎های عملیاتی شرکت نفت خزر و برنامه‎های اجرایی فعالیت های توسعه ای در دریای خزر در نخستین جلسه مدیران و روسای این شرکت در سال ۹۷ بررسی شد.

به گزارش ایلنا، محسن دلاویز، مدیرعامل شرکت نفت خزر در این نشست، از تلاش همکاران خود در این شرکت طی سال ۹۶ قدردانی کرد و گفت: شرکت نفت خزر به‌زودی شاهد فصل تازه‎ای از فعالیت‎های توسعه‌ای خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت سند همکاری که نوروز امسال بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در زمینه بهره‎برداری مشترک از ظرفیت‎های خزر امضا شد، افزود: اتفاقی که در هشتم فروردین ماه امسال با حضور رئیس محترم جمهوری و وزیر نفت در باکو رخ داد، رویداد مهمی بود و برای رسیدن به این نقطه و امضای چنین سندی زحمات زیادی کشیده شد و الان وقت آن است که با برنامه‎ریزی دقیق، دستور‎عمل‎ها و روش اجرایی کار پیگیری و دنبال شود.

دلاویز با اشاره به لزوم تشکیل کارگروهای فنی و تخصصی در داخل سازمان و بهره گیری از همه ظرفیت‌های مدیریتی و کارشناسی برای تحقق اهداف تعیین شده، بر ضرورت بررسی و پیگیری جنبه های مختلف این سند و دیگر موافقت‎نامه‎های در حال انجام تا مرحله اجرا و حصول نتایج مورد انتظار تاکید ویژه کرد.

مدیرعامل شرکت نفت خزر در ادامه با تاکید بر اهمیت فعالیت‎های شرکت نفت خزر در سه استان گلستان، گیلان و مازندران و به‌ویژه برنامه‎‌ریزی برای فعالیت توسعه‎ای در آب‎های عمیق دریای خزر یادآور شد: فعالیت‎ها و دستاوردهای شرکت نفت خزر همیشه به لحاظ ملی و فرامنطقه‎ای حائز اهمیت بوده است و حفظ فضای تعاملی در سازمان و بهره‌گیری از همفکری، همدلی و خرد جمعی ضامن تحقق اهداف عالیه سازمان خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز