خبرگزاری کار ایران

کمالی:

باید برای افزایش اعتماد مردم شفاف‌سازی کرد

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۹۴

رئیس خانه احزاب ایران تاکید کرد: در گروه‌‌‌های مختلف حزبی که وجود دارد حتی در میان اصلاح‌‌‌طلبان هم شخص‌‌‌پرستی وجود دارد در حالی که ما باید از اشخاص عبور کنیم و به برنامه برسیم.

به گزارش ایلنا، حسین کمالی روز گذشته در سومین کنگره حزب وحدت و همکاری ملی گفت: احزاب، حلقه مفقوده توسعه ملی هستند. نبود حزب به عنوان یک نقیصه همیشه مطرح بوده و اکنون هم این سوال مطرح است که برای رفع این مشکل باید چه کار کنیم؟

وی با بیان اینکه ما آموخته‌‌‌ایم که به طور فردی کار کنیم و به تصمیم جمعی هم چندان اهمیتی ندهیم،‌ اظهار داشت: برخی می‌‌‌گویند احزاب در ایران پیشینه خوبی از خود به جای نگذاشته‌‌‌اند. آیا با چنین تصویری توقع داریم حزب رشد کند؟

دبیرکل حزب اسلامی کار باید نگاه‌مان را به احزاب تغییر دهیم چون احزاب قائده گردش نخبگان را شکل می‌‌دهند، تصریح کرد: در گروه‌‌‌های مختلف حزبی که وجود دارد حتی در میان اصلاح‌‌‌طلبان هم شخص‌‌‌پرستی وجود دارد در حالی که ما باید از اشخاص عبور کنیم و به برنامه برسیم.

کمالی با اشاره به خروج امریکا از برجام خاطرنشان کرد: امریکا از اولش هم در کمک به ایران اقدامی نکرده است و با خروجش از برجام هم اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

وی افزود: این انتقاد وجود دارد که چرا مردم از متن کامل برجام اطلاع ندارند. بهتر بود همان زمان که توافق برجام شکل گرفت مردم را در جریان جزئیات متن برجام می‌گذاشتند.

رئیس خانه احزاب با بیان اینکه مردم باید همه چیز را بدانند، ابراز داشت: این ندانستن‌‌‌های مردم باعت کاهش اعتمادشان می‌شود. پنهان کاری چیز خوبی نیست چرا نباید مردم بدانند باید برای افزایش اعتماد مردم شفاف‌‌سازی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز