خبرگزاری کار ایران

کمالی به ایلنا خبر داد؛

طرح تشکیل پارلمان اصلاحات تصویب شد/ اتحاد، ندا، آزادی و هدا عضو شورای هماهنگی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۴۳۲

رئیس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از تصویب تشکیل پارلمان اصلاحات در جلسه امروز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد.

حسین کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جلسه عصر امروز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در جلسه امروز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشکیل پارلمان مورد تصویب قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در این رابطه کارگروهی تشکیل شد تا ساختار و ضوابط شکل‌گیری پارلمان اصلاحات را تهیه کند و برای تصویب به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ارائه دهد. 

دبیرکل حزب اسلامی کار  در پاسخ به این سوال که اعضای این کارگروه چه کسانی هستند؟‌ اظهار داشت: وظیفه تهیه ساختار و ضوابط شکل‌گیری پارلمان اصلاحات به کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که بنده ریاست آن را برعهده دارم، سپرده شده است. 

کمالی در ادامه به دیگر مصوبه جلسه امروز شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اشاره و تصریح کرد: با عضویت احزاب اتحاد ملت ایران، ندای ایرانیان، آزادی و هدا در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با توجه به درخواستی که از سوی دبیران کل این احزاب شده بود، موافقت شد و قرار شد پرونده چهار حزب دیگر درخواست دهنده در جلسه بعدی شورای هماهنگی مورد بررسی قرار گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز