خبرگزاری کار ایران

ظریف در جمع در خبرنگاران:

گفت‌وگوهای بسیار خوبی در ماه‌های اخیر در حوزه سیاسی و نظامی با پاکستان داشتیم/به دنبال راحت‌تر کردن روابط بانکی بین دو کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۲۱۰

وزیر امور خارجه کشورمان اهداف سفر هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی ایران به پاکستان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در بدو ورود به فرودگاه بی‌نظیر بوتو، در جمع خبرنگاران درباره اهداف سفر خود گفت: پاکستان یک همسایه نزدیک جمهوری اسلامی ایران است و ما روابط ویژه‌ای با پاکستان داریم.

وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: این سفر هم در ادامه گفت‌گوهای بسیار خوبی است که در چند سال گذشته به خصوص ماه‌های گذشته در حوزه سیاسی و نظامی بوده است.

وی به حضور هیات بلندپایه سیاسی و اقتصادی کشورمان در این سفر اشاره کرد و گفت: امیدواریم نشست‌های خوبی در اسلام‌آباد و کراچی داشته باشیم و هیات اقتصادی ما بتواند از این فرصت استفاده و با شرکای خود بیشتر آشنا شوند و آنهایی هم که از قبل ارتباط داشتد،‌ ارتباط آنها گسترده‌تر شده و زمینه برای همکاری بیشتر فراهم شود.

ظریف با اشاره به حجم فعالیت‌های اقتصادی دو کشور اعلام کرد: ظرفیت‌های بیشتری برای بالابردن حجم مراودات اقتصادی وجود دارد و ما بدنبال آن هستیم تا روابط بانکی میان دو کشور راحت‌تر شده و با تسهیلات تعرفه‌ای ترجیحی بین دو کشور، به سمت تجارت‌آزاد و گسترس همکاری ها در حوزه اقتصادی برویم.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان اظهار کرد: در حوزه سیاسی نیز روابط دو کشور خوب است و رفت و آمدهای خوبی داشتیم و امیدواریم اینگونه رفت و آمدها را گسترش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز