خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در نطق پیش از دستور مطرح کرد؛

لزوم برگزاری جلسات قوای سه‌گانه برای تحقق عدالت اجتماعی / انضباط‌بخشی به رویکردهای ارتجاعی در راستای رفاه‌طلبی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۴۵۶

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن توضیح درباره علت تاخیر در برگزاری جلسه علنی امروز مجلس، به بیان نکاتی درباره فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری پرداخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در ابتدای نشست علنی امروز مجلس که با حدود ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز به کار کرد، در توضیح علت این تاخیر در یک نطق پیش از دستور اعلام کرد: این جلسه با دقایقی تاخیر شد. هم نکاتی بود درباره ادامه روند بحث بودجه که خدمت نمایندگان مطرح شد و هم به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) مرثیه‌سرایی داشتیم که توسط مرثیه‌سرای عزیز آقای طاهری انجام شد.

وی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا به نمایندگان و ملت ایران، از بیانات بدیع مقام معظم رهبری در روز گذشته تشکر کرد و گفت: ایشان بحث جامعی درباره مسیر انقلاب ارائه کرده و نقاط قوت حرکت انقلاب پس از حدود ۴۰ سال را بیان داشتند. همچنین آسیب‌ها در این زمینه را به خوبی بیان کردند.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تاکید مقام معظم رهبری و اولویت قراردادن مسئله اقتصادی مخصوصاً تاکید در زمینه تولید و رفع موانع در این زمینه و همچنین صادرات در کشور بسیار پراهمیت است و من از نمایندگان تشکر می‌کنم که در خلال بحث درباره بودجه هم به موضوع تولید و هم به مسئله صادرات توجه کردند و ان‌شاءالله این مسیر را ادامه خواهیم داد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاکید مقام معظم رهبری براین‌که باید به مستضعفان به‌طور جدی انجام شود و غفلتی که در زمینه تحقق عدالت و عدالت اجتماعی در کشور صورت گرفت، باید مورد توجه باشد و لازم است رویکردها در این زمینه دقیق‌تر شود و همچنین ایجاب می‌کند قوای سه‌گانه با برگزاری بحث‌های جدی‌تر در این زمینه، شرایط تحقق این گفتار را فراهم کنند.

او به تاکید رهبر انقلاب بر بحث مبارزه با فساد نیز اشاه کرد و گفت: رویکردهای ارتجاعی که بعضاً‌ در راستای رفاه‌طلبی مشاهده شده، باید انضباط پیدا کند و لازم است جلساتی دقیق‌تر در مجلس، دولت و قوه قضاییه داشته باشیم.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: باید راهکارهای تحقق فرمایشات ایشان که بسیار برای این مقطع انقلاب مهم بود، پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز