خبرگزاری کار ایران

نخست وزیر سابق نپال در کنفرانس بین‌المللی احزاب آسیایی:

باید تمدن راه ابریشم را دوباره احیا کنیم/ برای از بین بردن افراطی‌گری در خاورمیانه تلاش کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۸۲

نخست وزیر سابق نپال گفت: همه می‌دانیم خاورمیانه با مشکلات فراوانی مواجه است و تروریست‌ها هم بحران‌هایی را به وجود آورده‌اند برای از بین بردن افراطی گری باید همکاری بسیاری داشته باشیم و بتوانیم تمدن راه ابریشم را دوباره احیا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخست وزیر سابق نپال در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی که صبح امروز آغاز شد، گفت: سیستم‌های سیاسی می‌توانند در رشد و توسعه کشوها کمک‌های شایانی داشته باشند و باید با برنامه‌ریزی به ماموریت‌هایی که در زمینه توسعه کشورهایمان داریم، به درستی عمل کنیم.

وی  افزود: سیستم‌های سیاسی می‌توانند مردم را برای اهداف مهم تقسیم‌بندی کنند، امیدوارم با برنامه‌ریزی جدی بتوانیم  نقش احزاب را تقویت کنیم. باید احزاب در کنار هم قرار بگیرند و مذاکراتی انجام دهند.

وی بیان کرد: در نپال موقعیت مناسبی وجود دارد و احزاب سیاسی می توانند نقش مهمی ایفا کنند. همه می‌دانیم خاورمیانه با مشکلات فراوانی مواجه است و تروریست‌ها هم بحران‌هایی را به وجود آورده‌اند برای از بین بردن افراطی گری باید همکاری بسیاری داشته باشیم و بتوانیم تمدن راه ابریشم را دوباره احیا کنیم.

نخست وزیر نپال اظهار داشت : با همکاری می‌توانیم به رونق اقتصادی دست یابیم. برای رسیدن به ثبات باید همه کشورهای تاثیرگذار تلاش کنند و به یک راه حل مشترک بیندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز