خبرگزاری کار ایران

آذری جهرمی در جمع خبرنگاران:

قیمت بسته‌های باید کاهش یابد و از حالت حجمی خارج شود/ سپاه مورد حمایت دولت است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۳۸۹

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: سپاه از دل مردم و مورد حمایت مردم و دولت است. امیدوارم آنها این اشتباه را نکنند که نسبت به سپاه یک گستاخی داشته باشند چراکه این گستاخی از سمت مردم و دولت بی‌پاسخ گذاشته نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که گفته بودید که بسته‌های اینترنت از حالت حجمی در بیاید و رویکرد نوینی داشته باشد. این رویکرد از چه زمانی آغاز می‌شود؟ گفت: موضوع بسته‌ها و تعرفه اینترنت در حوزه ثابت یکی از موضوعاتی بود که از روز اول مشغول به کارم، اعلام کردم از اولویت‌های برنامه است و به آن می‌پردازیم.

مباحث کارشناسی درباره بسته‌های اینترنتی در حال جریان است

وی با بیان اینکه طبیعتا متناسب با وعده و حرفم، این بسته باید نهایی و در صد روز اول اجرایی شود، اظهار داشت: مباحث کارشناسی این موضوع با اپراتورها و کمیسیون تنظیم مقررات که مرجع تصویب تعرفه‌هاست - که متشکل از نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، نماینده وزارت اقتصاد، سه عضو صاحبنظر و همچنین بنده به عنوان رئیس کمیسیون است - در جریان است.

اختلاف‌نظر در خصوص بسته‌های اینترنتی زیاد است/ تصمیم‌گیری در جلسه بعد

وزیر ارتباطات با بیان اینکه در جلسه بعدی کیمیسیون ما وارد مشورت و تصمیم‌گیری می‌شویم، تصریح کرد: ان‌شاالله بعد از تصویب کمیسیون تصمیمات اتخاذ شده را اعلام می‌کنیم. فعلا اختلاف‌نظر درخصوص جزییات این مسئله زیاد است. هنگامی که تصمیمات اتخاذ و تصویب شود، جزییات را به اطلاع خواهیم رساند.

قیمت بسته‌های باید کاهش یابد و از حالت حجمی خارج شود

آذری جهرمی ادامه داد: اصل بحث، وحدت نظر برای کاهش هزینه‌هاست. مصوبه باید نحوی باشد که کاهش را در پیش داشته باشد و دوم اینکه از حالت حجمی خارج شود.

رویکرد سپاه قرار گرفتن در کنار ملت‌های مسلمان است

وی درباره احتمال تروریستی اعلام کردن سپاه از سوی دولت امریکا هم خاطرنشان کرد: سپاه هیچ فاصله‌ای با مردم ندارد. امروز هم آقای رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت در این باره تاکید کردند. رویکرد سپاه در کنار ملت‌های مسلمان دنیا قرار گرفتن است؛ چه در عراق، چه در یمن، چه در افغانستان و چه در سوریه.

گستاخی به سپاه از سمت مردم و دولت بی‌پاسخ گذاشته نخواهد شد

عضو دولت دوازدهم افزود: رویکرد سپاه در این کشورها قرار گرفتن در کنار ملت‌هاست. طبیعتا این مسئله مورد غضب دولتمردان امریکایی است و مسئله خیلی پیچیده‌ای نیست که سپاه مورد خشم آنها باشد. سپاه از دل مردم و مورد حمایت مردم و دولت است. امیدوارم آنها این اشتباه را نکنند که نسبت به سپاه یک گستاخی داشته باشند چراکه این گستاخی از سمت مردم و دولت بی‌پاسخ گذاشته نخواهد شد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز