خبرگزاری کار ایران

رییس دیوان عدالت اداری در جمع خبرنگاران:

ضرورتی برای صدور دستور موقت در قراردادهای نفتی وجود نداشت/ رسیدگی به پرونده ۲۰۳۰ در دیوان

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۱۲۲

رییس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه ضرورتی برای صدور دستور موقت در قراردادهای نفتی وجود نداشت، گفت: شکایتی درباره سند ۲۰۳۰ مطرح شده و در حال بررسی آن هستیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدکاظم بهرامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره پرونده بورسیه‌ها اظهار کرد: تا چند روز قبل که بررسی کردیم؛ ۴۷۷نفر در این رابطه شکایت کرده بودند.

رییس دیوان عدالت اداری گفت: کلیه افرادی که احساس می‌کنند در رابطه با مسائل بورسیه متضرر شدند می‌توانند به دیوان عدالت مراجعه کرده و دادخواست خود را ثبت کنند. بنا داریم این پرونده‌ها را در شعب محدودی تجمیع کنیم تا به صورت فوق العاده به آن‌ها رسیدگی شود تا کل این پرونده‌ها در مدت معقولی رسیدگی شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون حکمی هم در ارتباط با پرونده بورسیه‌‌ها صادره شده است یا خیر تصریح کرد: شاید به صورت موردی حکم صادر شده باشد اما می‌خواهیم به طور کلی و یکجا سامانی به این پرونده‌ها داده شود.

بهرامی در پاسخ به این سوال که با توجه به حجم زیاد شکایت‌ها، آیا به این پرونده‌ها در هیات عمومی دیوان عدالت رسیدگی می‌شود؟ اظهارکرد: این پرونده‌ها در هیات عمومی رسیدگی نمی‌شود بلکه به صورت موردی رسیدگی می‌شود. ما بر اساس مقررات موجود، به صورت جامع رسیدگی کرده و تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

بهرامی در خصوص شکایت علیه قراردادهای نفتی و اینکه دستور موقت صادر شده است یا خیر گفت: گاهی افراد درخواست صدور دستور موقت می‌کنند اما باید بررسی شود. در این پرونده ضرورت دستور موقت احساس نشد؛ البته هنوز حکم صادر نشده ولی فکر می‌کنم شکایت‌اش منتفی باشد.

او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در ارتباط با سند ۲۰۳۰ به دیوان عدالت شکایت رسیده است گفت: شکایت مطرح شده اما در حال بررسی و مقدماتی هستیم که نوعا در اینگونه موارد انجام می‌شود. در این ارتباط نیز در حال انجام استعلام و منتظر نتایج آن هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز