خبرگزاری کار ایران

عیسی کاکویی سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۱۵۲

عیسی کاکویی، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران شد.

حسین رمضانی خردمردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این خبر افزود: با تصمیم شورای مرکزی این ائتلاف، «دکتر عیسی کاکویی دینکی» به عنوان سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور در حوزه انتخابیه تهران، ری و تجریش انتخاب شد.

دبیرکل ائتلاف کاندیداهای مستقل سراسر کشور افزود: معرفی دکتر کاکویی به عنوان سرلیست ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران، در راستای سیاست این ائتلاف برای معرفی چهره های شاخص و خوشنام و دارای فکر و اندیشه مستقل در عرصه نمایندگی خواست و منافع مردم است و اعضای شورای مرکزی با توجه به شناخت نزدیک از ایشان، بر انطباق شاخص های «حریت و آزادگی، شجاعت، تقوای سیاسی، آزاداندیشی، اعتدال و قانون‌مداری» بر منش و عملکرد وی باور دارند.

رمضانی خردمردی افزود: با معرفی ایشان به عنوان سرلیست، فهرست ۲۱ نفره ائتلاف کاندیداهای مستقل تهران مشتمل بر ترکیبی از داوطلبان مستقل و اصلحِ  «با تجربه» در حوزه مدیریت شهری و «جوانان» متخصص و با انگیزه خواهد بود.

گفتنی است ائتلاف کاندیداهای مستقل برای پنجمین دوره متوالی در عرصه انتخاباتی سراسر کشور فعال است و چندی پیش، «شهر ما؛ ایران ما» را به عنوان شعار خود در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز