خبرگزاری کار ایران

نعیمی‌رز به ایلنا خبر داد:

اتخاذ تصمیم نهایی درباره نقوی‌حسینی در جلسه آتی فراکسیون

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: درصورتی که نقوی‌حسینی اظهار ندامت کند یا اثبات کند که در مقاطع مورد نظر فراکسیون، مطابق خواسته‌ها عمل کرده، امکان دارد تصمیم دیگری به غیر از لغو عضویت درباره وی اتخاذ شود.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به لغو عضویت سید حسین نقوی‌حسینی از فراکسیون رهروان ولایت به دلیل آن‌چه پیش‌تر تخطی از اصول فراکسیونی و اتخاذ رویکردی متضاد با نظرات این فراکسیون خوانده شده‌ بود، اظهار داشت: البته تا پایان هفته جاری که به دلیل تعطیلی نشست‌های علنی مجلس، نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه مشغول رسیدگی به مسائل مردم هستند اما در هفته آتی این موضوع در نشست شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مطرح و مورد رسیدگی قرار خواهد‌گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان حضور مجدد نقوی‌حسینی در فراکسیون رهروان، علی‌رغم اعلام قبلی اعضای شورای مرکزی این فراکسیون وجود دارد، گفت: به هر حال، در نشستی که هفته آتی برگزار خواهد شد، احتمال هر چیزی وجود دارد. اعضای شورای مرکزی فراکسیون در آن جلسه قطعاً‌ به صحبت‌های ایشان گوش خواهند کرد و درصورتی که اظهار ندامت کند یا اثبات کند که در مقاطع مورد نظر فراکسیون، مطابق خواسته عمل کرده، امکان دارد تصمیم دیگری به غیر از لغو عضویت درباره وی اتخاذ شود.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در واکنش به اظهارات اخیر نقوی‌حسینی مبنی بر این‌که هیچ پاسخی به منتقدان نمی‌دهد و تنها درباره صحبت‌های آن‌ها لبخند خواهد زد، یادآور شد: به هرحال تا پیش از تشکیل جلسه، نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد ولی در صورتی که این لبخند دال بر پذیرش نظر فراکسیون باشد، اوضاع متفاوت خواهد بود.

کد خبر : ۳۲۰۲۳۲