خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

مقاومت یمن نشانه فروریختن حکومت و سیاست آل سعود است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به حملات وحشیانه حکومت آل سعود به مردم مظلوم یمن گفت: نشانه های فروریختن حکومت آل سعود در حال نمایان شدن است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در جمع کارکنان این سازمان به تشریح شرایط حاکم برمنطقه پرداخت و دراین خصوص جنگ نابرابر و  حشیانه حکومت آل سعود با مردم مظلوم یمن را بسیار غیر انسانی و ناجوانمردانه توصیف و تصریح کرد: مقاومت مردم یمن و ایستادگی آنان در برابر این حجم از حملات نظامی، نشانه ای از پیروزی جبهه مقاومت و فروریختن حکومت و سیاست آل سعود است.

 نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه زلزله سیاسی و تغییرات گسترده اخیر در حکومت آل سعود نیز یکی دیگر از این نشانه ها است، افزود: حتی این گونه تغییرات نیز نمی تواند جلوی این فروپاشی را بگیرد.

آل هاشم در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش توان دفاعی و آمادگی نیروهای مسلح، افزود: بیانات معظم له در این خصوص برگرفته از تعالیم  دینی و قرآنی است چراکه خداوند در قرآن می فرماید؛ «و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه».

آل هاشم گفت: دکترین نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است و امروز به برکت اقتدار نیروهای مسلح، تمام گزینه های روی میز دشمنان، به بایگانی تاریخ رفته است و همانگونه که رهبر عزیزمان فرمودند امروز دیگر زمان بزن و دررو نیست و ما آنها را دنبال خواهیم کرد.

وی در  ادامه با بیان این نکته که رهنمودها و هدایت‌های داهیانه رهبر انقلاب، به ویژه در دهه اخیر از ورود ایران به جنگ های خود ساخته دشمنان جلوگیری کرده است، افزود: همانگونه که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) فرموند:«پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد» و در واقع این کلام حکیمانه امام راحل بیانگر این واقعیت است که امنیت در سایه ولایت فقیه ایجاد می‌شود.

کد خبر : ۲۷۵۸۷۱