خبرگزاری کار ایران

ضرغامی در جمع خبرنگاران:

افتتاح ۴۲۶ پروژه مرتبط با وزارت میراث فرهنگی به ارزش ۹.۱ همت در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۰۴

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افتتاح ۴۲۶ پروژه به ارزش اعتباری ۹.۱ هزار میلیارد تومان با امکان ایجاد ۵۱۸۲ شغل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ظهر امروز در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: با تبریک دهه مبارکه فجر در این ایام پروژه‌های مرتبط با حوزه‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سقف ۴۲۶ پروژه به ارزش اعتباری ۹.۱ هزار میلیارد تومان ان‌شاء‌الله در سراسر کشور افتتاح خواهد شد که بر این اساس ۵۱۸۲ مورد اشتغال ایجاد می‌شود.

وی در تشریح تنوع پروژه‌های مورد اشاره عنوان کرد: از دو هتل ۵ ستاره در مشهد و فارس داریم تا پروژه‌های کوچک‌تر و بومگردی همچنین در صنایع دستی و میراث فرهنگی هم پروژه‌هایی داریم که بهره‌برداری خواهند شد.

ضرغامی خاطرنشان کرد: البته بخشی از پروژه‌های دیگر ما که اعتبار خوبی هم برای آن ها وجود دارد در اسفند ماه افتتاح خواهد شد، تلاش کردیم که همه پروژه‌ها در دهه فجر متمرکز نشوند که تا حدی حق آن‌ها ادا شود.

وی ابراز داشت: در حوزه گردشکری هم ۵۶۱۱ تخت به مجموعه ظرفیت اقامتی ما اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز