خبرگزاری کار ایران

نصری:

اسرائیل در تلاش است با نسبت دادن کودکان فلسطینی به نازیسم، کشتار آنان را توجیه کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۱۲

تحلیل‌گر مسائل بین‌الملل گفت: رژیم آپارتاید اسرائیل دارد تلاش می‌کند با نسبت دادن کودکان فلسطینی به نازیسم و کاشتن این ذهنیت در ضمیر ناخودآگاه مردم که «اگر این کودکان بزرگ شوند جانی خواهند شد»، قتل آن‌ها را توجیه کند.

به گزارش ایلنا، رضا نصری تحلیل‌گر بین‌الملل در توییتر در واکنش به انتشار عکسی از رئیس‌ رژیم صهیونیستی که مدعی شده بود ارتش اسرائیل یک کپی عربی از کتاب "نبرد من" هیتلر را در اتاق خواب یک کودک، در خانه‌ای که پایگاه حماس بوده، پیدا کرده است، نوشت: پشت این دروغ مضحک که یک «کودک» قادر است کتابی به این سنگینی بخواند و هایلایت و نُت‌برداری هم بکند، تهدیدی جدی و خطرناک نهفته است. آن هم اینکه رژیم آپارتاید اسرائیل دارد تلاش می‌کند با نسبت دادن کودکان فلسطینی به نازیسم - و کاشتن این ذهنیت در ضمیر ناخودآگاه مردم که «اگر این کودکان بزرگ شوند، جانی خواهند شد» - نسبت دادن کودکان فلسطینی به نازیسمآن‌ها را توجیه کند.

ایجاد این تصور که «هیچ‌یک از مردم غزه بی گناه نیست»، و ایجاد این ذهنیت که حتی کودکان غزه نیز تهدیدات بالقوه هستند، در کنار انسان‌زدایی از مردم فلسطین در بالاترین سطوح سیاسی اسرائیل، یک اقدام هماهنگ، خطرناک و پلید است که می‌تواند نشان از «نیت نسل‌کشی» داشته باشد. به هیچ عنوان نباید این روایت‌پردازی‌های اسرائیل را دست کم گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز