خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمنان تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش‌ها به ضد ارزش‌ها به کار گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۳۷۲

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش‌های ملت به ضد ارزش‌ها و بی‌هویت کردن آنها به کار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در اولین همایش سیاسی مدیران و مربیان پرورشی مدارس کوی‌های سازمانی نزاجا که در سطح تهران و پرندک و در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، گفت: دشمنان همواره تمام تلاش خود را برای تبدیل ارزش‌های ملت به ضد ارزش‌ها و بی‌هویت کردن آن‌ها به کار گرفته‌اند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: دشمنان و مستکبران همواره با اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی، فاصله گرفتن از ارزش‌ها، شبهه افکنی، پیمان‌شکنی، استفاده ابزاری از مقدسات، القای یأس و نا امیدی، گسترش بی‌بند و باری و تحریف حقایق به دنبال این هستند تا انقلاب اسلامی ایران را نابود و یا حداقل مسیر آن را عوض کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ذهن جوانان و نوجوانان مانند زمین شخم زده، آماده‌ی کشت است و هر آنچه را در اذهان آن‌ها بکاریم، درو خواهیم کرد، بنابراین باید با اقدام مناسب و به موقع و آموزش‌های صحیح از این فرصت بهره‌برداری کنیم و اذهان آنها را از انحرافات دشمنان خالی و در عوض با حقایق آشنا سازیم.

وی نقش معلمان را در هدایت افکار جوانان مهم برشمرد و تصریح کرد: مردم و به ویژه جوانان باید نسبت به حربه‌های دشمنان آگاه باشند و روزبه روز بر بصیرت خود بیفزایند تا دشمنان را از دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز