خبرگزاری کار ایران

سرتیپ حیدری:

مرزها را با سامانه‌های هوشمند رصد می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۶۵۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: سامانه‌های پایشی بسیار هوشمندی در حوزه پهپادی، سنسورها و انواع هشداردهنده‌ها در مرزهای کشور به کار گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری با اشاره به استقرار یگان‌های این نیرو در مرزهای سراسر کشور، گفت: استقرار نیروی زمینی ارتش در مرزها به معنای وجود تهدید و خطری علیه نظام مقدس اسلامی نیست، بلکه به‌منظور اشراف اطلاعاتی و حفظ و ارتقای آمادگی رزمی یگان‌های این نیرو است.

وی با تأکید بر اینکه مرزهای کشور به‌صورت هوشمندانه پایش می‌شود، اظهار داشت: سامانه‌های پایشی بسیار هوشمندی در حوزه پهپادی، سنسورها و انواع هشداردهنده‌ها در مرزها به کار گرفته شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه مرزهای کشورمان با تجهیزاتی که در لبه فناوری روز دنیا هستند، رصد می‌شوند، تصریح کرد: پایش تمامی مرزهای کشور به شکل کاملاً مطلوبی صورت می‌گیرد و نیروهای ما با تجهیزات و تسلیحات هوشمند و پیشرفته در مرزها حضور دارند.

حیدری در خصوص تحقق اهداف رزمایش اخیر مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش خاطرنشان کرد: در این رزمایش، هدف آزمودن تجهیزات و تسلیحات بود که همه پهپادها موفق عمل کردند و  توانستند رضایت تولیدکنندگان و بهره‌برداران را جلب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز