خبرگزاری کار ایران

امیر حیدری:

استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۶۶۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: استقرار ارتش جمهوری اسلامی در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از پاسگاه ارتش در مرز دوغارون در شهرستان تایباد که امروز انجام شد، گفت: نیروی زمینی ارتش با عنایت الهی، آماده دفع هر گونه تهدید دشمنان است و امنیت را در مرزها برقرار می‌کند.

وی ادامه داد: استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست. بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه سربازان این نیرو، آماده‌اند که با جان‌فشانی از حدود و مرزهای کشور دفاع کنند، اظهار داشت: پیام کلی برای دشمنان این است که اگر خطایی انجام دهند، تومار عمرشان در کسری از زمان درهم پیچیده خواهد شد.

به گفته حیدری، یگان‌های لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) و قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش در مرزهای شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل از مرزهای ایران اسلامی حفاظت و حراست می‌کنند.

وی افزود: در گذشته اشرار و قاچاقچیان در مرزهای شرقی، به تحریک یا شاید همراهی بعضی از عناصر کشور مقابل، تعرضاتی را داشتند که قاطعانه جواب گرفتند.

بازدید از پاسگاه‌های مرزی ارتش در شهرستان تایباد و حضور در جمع سربازان تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید حبرانی، مستقر در مرز دوغارون، محور اصلی بازدید و سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش به شهرستان تایباد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز