خبرگزاری کار ایران

تکالیف دادگستری کل استان تهران برای شهرداری به منظور رعایت حریم فرودگاه بین‌المللی مهرآباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۱۸۴

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران بر ضرورت رعایت محدودیت‌های کریدور هوایی در ساخت و ساز‌های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد و اخذ استعلام شهرداری از مجموعه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد جهت تعیین سقف ارتفاع مجاز ساختمان‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، به‌منظور ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول در خصوص ساخت و ساز‌های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد و پیشگیری از بروز هر گونه حادثه و سوانح احتمالی، نشستی با حضور ابوالفصل نیکوکار اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران، مدیرکل و معاونین فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، شهرداران مناطق ۹، ۱۰ و ۲۱ و معاونان دادستان و سرپرستان دادسرا‌های عمومی و انقلاب نواحی ۳۰ و ۳۷ تهران برگزار شد.

نیکوکار در این نشست با تاکید بر لزوم رعایت ضمایم ۱۹ گانه کنوانسیون شیکاگو که به‌صورت بین المللی مورد توافق قرار گرفته است، گفت: شهرداری‌های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد قبل از صدور مجوز‌های ساخت و ساز در اطراف فرودگاه باید با استعلام از آن مرجع، محدودیت‌های کریدور‌های هوایی را رعایت کنند تا از بروز حوادث و سوانح هوایی پیشگیری شود.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران خاطرنشان کرد: نقشه‌های حریم فرودگاه باید به صورت شفاف در اختیار شهرداری‌های مناطق مربوطه قرار گیرد تا طرح تفصیلی شهرداری تهران با توجه به آن، به‌روزرسانی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ نیز در این نشست بر لزوم هماهنگی شهرداری‌های مناطق ۹، ۱۰ و ۲۱ قبل از صدور مجوز ساخت و ساز با مجموعه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز