خبرگزاری کار ایران

بهادری جهرمی:

هم‌میهنان عزیز در مصرف برق صرفه‌جویی کنند/ تصویب پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش با نگاه توسعه عدالت آموزشی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۱۳۲

سخنگوی دولت گفت: هم‌میهنان عزیز در مصرف برق و انرژی نیز هم‌میهنان صرفه‌جویی داشته باشند تا روزهای اوج مصرف را پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری‌جهرمی دبیر هیات دولت در حاشیه جلسه هیات دولت امروز درخصوص مصوبات هیات وزیران گفت: جلسه هیات وزیران به ریاست رئیس‌جمهوری صبح امروز برگزار شد، یکی از مباحث جلسه امروز گزارش وزیر بهداشت از وضعیت سلامت عمومی مردم باتوجه به گرمای هوا بود. علیرغم اعلام تعطیلی از سوی دولت، به منظور پیشبرد امور ضرورت داشت که جلسه امروز برگزار شود.

وی ادامه داد: جا دارد که اینجا یک بار دیگر از هموطنان عزیز به ویژه سالمندان، کودکان و گروه‌هایی که بیماری زمینه‌ای دارند تقاضا می‌کنم سعی کنند این چند روز از منزل خارج نشوند به ویژه در ساعات گرما. همچنین هرچه می‌شود هم‌میهنان عزیز در مصرف برق و انرژی نیز هم‌میهنان صرفه‌جویی داشته باشند تا روزهای اوج مصرف را پشت سر بگذاریم.

سخنگوی دولت با اشاره به انتصاب سرپرست وزارت ورزش عنوان کرد: همچنین در این جلسه سرپرست وزارت ورزش حاضر شد و امیدواریم دولت بتواند از خدمات آقای سجادی هم در بخش‌هایی که به توان و انرژی کمتری نیازمند است بهره‌برداری کند و روند درمان او نیز با سرعت بیشتری طی شود.

وی ادامه داد: نگاه دولت بهره‌گیری از نیروهای داخلی خود جامعه ورزشی کشور و داشتن یک نگاه تخصصی به حوزه این وزارتخانه است. بعضی ادوار نگاه‌ها در انتخاب وزیر، سیاسی بود اما رویه دولت در این زمینه انتخاب وزیر از جامعه ورزشی و به دور از نگاه‌های سیاسی به این حوزه و متناسب با رویکرد تخصصی به ورزش است.

بهادری‌‌جهرمی با اشاره به مصوبات هیئت دولت در جلسه امروز، اظهار کرد: با پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش برای موضوع مربوط به توسعه عدالت آموزشی موافقت شد. طبق این پیشنهاد قرار است حمایت موثرتری از کسانی که در سه یا چهار دهک پایین جامعه و جزو استعدادهای درخشان هستند به عمل آید و تمامی هزینه‌های مترتب بر تحصیل آنان از محل ردیف‌های بودجه‌ای تأمین کند و در اختیار سازمان و مدارس استعدادهای درخشان قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز