خبرگزاری کار ایران

رئیس دفتر فرمانده کل قوا:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را ناکام گذاشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۳۵۸

رئیس دفتر فرمانده کل قوا تاکید کرد: نیروهای مسلح کشور با همکاری و هم‌فکری یکدیگر، پرچم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان به اهتزاز درآورده‌اند و دشمنان این مرز و بوم را از نیل به اهداف شوم خود ناکام گذاشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی، رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا در همایش سراسری فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به آحاد کارکنان نزاجا گفت: نیروی زمینی ارتش، نیروی پا به کار نظام اسلامی است و نشانه عملکرد و کارآمدی این نیرو، اجرای دقیق منویات فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) است.

وی با اشاره به ارتقای توان رزمی نیروی زمینی ارتش در سالیان اخیر، اظهار داشت: بهره‌برداری این نیرو از سامانه‌های مختلف، نشاندهنده هوشیاری و رصد لحظه به لحظه نیروی زمینی ارتش از مرزها و تهدیدات نوین دشمنان است.

رئیس دفتر فرماندهی کل قوا ادامه داد: اجرای دقیق طرح‌های لبیک و مصباح، نهضت ساخت خانه‌های سازمانی، افزایش تحرک و توان رزمی یگان‌ها و مردم یاری در زمان وقوع بحران‌ها، نشان از عملکرد مناسب و قابل تقدیر نیروی زمینی ارتش در جهت تعالی نیروهای مسلح از نگاه رهبری و مردم ایران اسلامی دارد.

شیرازی با تأکید بر پیشرفت‌های روزافزون نیروی زمینی ارتش، تصریح کرد: استمرار حرکت‌ها و موفقیت‌های بدست آمده توسط این نیرو، عاملی تأثیرگذار است و به همین علّت باید با ارتباط بیش از پیش با دیگر نیروهای مسلح، زمینه تدوام این موفقیت‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه ویژه فرماندهان به کارکنان وظیفه خاطرنشان کرد: محیط پادگان‌ها برای سربازان، باید محیطی برای تقویت ایمان و معنویت آنان باشد و تمامی سربازان باید در طول مدت خدمت خود، مهارت‌ کارآمد را فرا بگیرند.

رئیس دفتر فرماندهی قوا با تأکید بر تقویت ظرفیت‌سازی برای پیشرفت بیش‌تر کشور ابراز داشت: رهبر انقلاب (حفظه الله تعالی) جایگاه ویژه‌ای برای نیروی زمینی ارتش در رشد و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، سیاسی و... قائل هستند و رهنمودهای مکرر ایشان در ارتباط با استفاده بهینه از امکانات سازمانی و نیروی انسانی کارآمد برای خودکفایی و پاسخگویی به نیازهای کشور، نشان از اهمیّت این مقوله در نظر ایشان دارد.

شیرازی به بیان اهمیت جهاد تبیین در تعالی کارکنان و خانواده‌ها پرداخت و بیان کرد: جهاد تبیین در راستای عمل به تدابیر ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان طراحی شده و همه کارکنان نیروهای مسلح باید با نشاط و امیدواری، تمام توان خود را در عمل به این مهم به کار گیرند.

وی در پایان با بیان اینکه هم‌افزایی و ارتباط خوب میان نیروهای مسلح، نقش مهمی در تحول این نیروها در جهت بازدارندگی ایران اسلامی دارد، یادآور شد: نیروهای مسلح کشور با همکاری و هم‌فکری یکدیگر، پرچم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان به اهتزاز درآورده‌اند و دشمنان این مرز و بوم را از نیل به اهداف شوم خود ناکام گذاشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز