خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ واحدی:

دانشگاه هوایی شهید ستاری نقش موثری در تبیین اندیشه‌های امام راحل(ره) و فرماندهی کل قوا دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۸۶

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و مسئولان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بابیان اینکه تشریح و تبیین سیره و منش حضرت امام خمینی(ره) به عنوان چراغ راه در دانشگاه ضروری و واجب است اظهار کرد: اندیشه ناب و تفکر انقلابی و مترقی امام خمینی (ره) باید الگویی برای دانشجویان و جوانان در دهه پنجم انقلاب باشد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مسولان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز زعامت رهبری انقلاب توسط فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) گفت: امام خمینی(ره) مردی از سرزمین آفتاب بود که با تلاش گسترده و صادقانه، گام در مسیر ارزش‌ها گذاشت و ملت ایران را از چنگال ستمگران نجات داد و تاریخ را دگرگون کرد.

وی افزود: دانشگاه هوایی شهید ستاری نقش موثری در تبیین اندیشه‌های امام راحل(ره) و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز برای دانشجویان و تربیت افسران ولایت‌مدار در تراز انقلاب اسلامی دارد و این موضوع آینده آنها را بیمه می‌کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: منش، سلوک، راه و حرکت حضرت امام الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان شده است و تشریح و تبیین سیره و منش این بزرگ مرد تاریخ به عنوان چراغ راه در دانشگاه شهید ستاری ضروری و واجب است.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه اندیشه ناب و تفکر انقلابی و مترقی حضرت امام باید الگویی برای دانشجویان در دهه پنجم انقلاب باشد تصریح کرد: حرکت نیروی هوایی ارتش بر گرفته از کلام امام راحل عظیم الشان بوده و در پیوستن به‌ انقلاب جزو پیشگامان بوده و همین امر باید سرلوحه و‌ لازمه پژوهش، تدریس و  تبیین سیره و منش حضرت امام در قالب کتاب درسی دانشجویان دانشگاه شهید ستاری باشد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان از روند آموزشی دانشجویان و همایش تبیین سخنان فرماندهی معظم کل قوا در ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ مطلع و برای بهبود وضعیت همایش پیش رو دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز