خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر:

ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۴۱۹

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر گفت: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگ زرینی بر اقتدار و افتخارات ایران اسلامی اضافه کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار دوم احسان نصیری گفت: نیروی دریایی ارتش برای انجام مأموریت‌های خود در بالاترین میزان آمادگی قرار دارد و کارکنان این نیرو در همه ساعت‌ها آماده اجرای مأموریت هستند.

وی با اشاره به معرفی این نیرو توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نیروی دریایی راهبردی خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش در همه عرصه‌ها حضوری گسترده و اثرگذار داشته است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با اشاره به حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش در دریاهای آزاد و آب‌های بین‌المللی خاطرنشان کرد: پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی توسط این نیرو در همه دریاهای بین‌المللی به اهتزاز درآمده است.

وی با اشاره به مأموریت ۲۴۳ روزه نیروی دریایی ارتش بیان کرد: پرچم ایران اسلامی برای نخستین بار در سواحل جنوب قاره آمریکا به اهتزاز درآمد و اقتدار نیروی دریایی ارتش سبب شد در حیاط خلوت آمریکا حضور پررنگ داشته باشیم.

امیر دریادار دوم نصیری با اشاره به عبور ناوگروه ۸۶ از تنگه ماژلان در حیاط خلوت آمریکا و پهلوگیری در بندر ریودوژانیرو برزیل افزود: ۲ ناو نیروی دریایی ارتش مورد تحریم قرار گرفت و اقتدار نیروی دریایی ارتش تحریم‌های ظالمانه آمریکا را شکست.

وی افزود: ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۷۰ هزار کیلومتر دریانوردی کرد و در مأموریت خود با سفر به دور دنیا از سه اقیانوس عبور کرد و توانست دور کامل دنیا را با اهتزاز پرچم پرافتخار ایران ثبت کند.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر این اقدام را نشان دهنده از توانمندی متخصصان داخلی و نیروهای مسلح دانست و گفت: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برگ زرینی بر اقتدار و افتخارات ایران اسلامی اضافه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز