خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی:

ارتش ایران هیچ همتایی میان ارتش های دنیا ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۰۶۳

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حرکت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی برای حراست از آرمان های عقیدتی است.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در در جمع نیروهای مسلح مستقر در منجیل در مسجد امام رضا(ع)، اظهار کرد : امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ همتایی میان ارتش های دنیا ندارد و این امر را تمام کارشناسان نظامی دنیا اذعان دارند.

وی با اشاره به آزاد کردن کشتی نفتکش ایرانی در جبل الاطارق، بیان کرد: انگلیس از ترس مقابله به مثل ایران در خلیج فارس، نفتکش ایرانی را با احترام آزاد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، جایگاه نیروهای مسلح به ویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را جایگاه مکتبی دانست و خاطرنشان کرد: مکتبی بودن نشان دهنده تفاوت فاحش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر نیروهای مسلح جهان است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مکتبی بودن برجسته ترین ویژگی نیروهای مسلح ایران است، یادآور شد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تنها برای منافع کشور در آب های بین المللی حضور ندارد بلکه برای حراست از آرمان های عقیدتی در آب های بین المللی حرکت می کند و این از مولفه های عمیق نیروی دریایی ایران است.

وی به خدمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبری الهی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری حامی مستکم نیروهای مسلح است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه نیروی دریایی راهبردی ایران از ظرفیت های بالای مردمی برخوردار است، اظهار کرد: مردم با دل و جان از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حمایت می کنند زیرا نیروهای مسلح ما برخاسته از دل مردم دیندار و ارزشی است.

آیت الله فلاحتی، نیروهای مسلح ایران را دارای عقبه بسیار سالم، نورانی و طلایی دانست و بیان کرد: نیروهای مسلح ایران به گذشته خود افتخار می کنند البته به گذشته حاکمان قبل از انقلاب افتخار نمی کنیم زیرا افرادی ترسو و بزدل بودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز