خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی در مراسم استقبال از ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش:

حضور مقتدر ایران در آب‌های بین‌المللی برای ملت‌های دنیا یک پیام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۹۶

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار دریایی ایران و حضور مقتدر در آب‌های بین المللی در مقابل پیام آور عزت ملت هاست و ایران اسلامی توانسته با اتکا به توان داخلی و اعتماد به نفس، خود را به این نقطه برساند و این برای ملت‌های دنیا یک پیام است.

به گزارش ایلنا، سرلشکر عبدالرحیم موسوی در مراسم استقبال از ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوبندر مکران و ناوشکن سهند در بندرعباس گفت: اینک ما خداوند را شاکریم که به دریادلان ایران عزیز توفیق داد در دوازدهمین روز از سومین ماه سال ۱۴۰۰ دماغه امید نیک را در سخت‌ترین شرایط جوی و عملیات سیاسی و روانی دشمن دور بزنند و وارد اقیانوس اطلس شوند و فرمان نورانی رهبر معظم انقلاب را اجرایی کنند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: این‌ماموریت تاریخی در استقلال کامل و به برکت انقلاب و نظام اسلامی و تدابیر فرمانده معظم کل قوا با درایت و هوشمندی، دانش، استقامت، شجاعت و در یک کلمه اقدام جهادی فرزندان این آب و خاک بر عرشه ناو‌های تمام‌ایرانی به سرانجام رسیده است و قطعا می‌تواند یک‌گام مهم در تحقق اهداف گام دوم انقلاب مبنی بر تمدن سازی با رویکرد تمدن دریایی تلقی شود.

وی بیان کرد: این حرکت راهبردی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، استکبار جهانی و در راس آن‌ها تروریست‌های امریکایی را دچار سردرگمی و ابهام راهبردی کرد و عملا این جمهوری اسلامی ایران بود که در اقیانوس اطلس و دریا‌های آزاد جهان بویژه در مجاورت حیاط خلوت کشور‌های استکباری تولید روند کرد و آن‌ها را وادار به انفعال در مقابل این روند نمود.

موسوی  افزود: اجرای این ماموریت به استکبار جهانی نشان داد حرف حق ملت ایران قدرت یافته است و هیچ مانعی قادر به توقف اراده این ملت برای خیرش تمدنی بسوی دریا نیست و تحریم‌ها عزم ما را قویتر و برای اهداف بلند مهیا ترکرده است.

وی گفت: از همه عزیزانی که این نقطه عطف تاریخی را آفریدند تشکر می‌کنم، اما مقدم بر همه از خانواده شکیبا، صبور و فهیم خانواده ناوگروه ۷۵ قدردانی میکنم که پیشیبان مردان خود، برای آفریدن یک افتخار بزرگ تاریخی بودند و این در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از فرماندهان فعلی و سابق ارتش بویژه امیر دریادار خانزادی و دیگر مجموعه‌های همکار برای تحقق این امر مهم نیز سپاسگزاری کرد. این اقتدار دریایی و حضور مقتدر در آب‌های بین المللی در مقابل با جبهه وسیعی از دشمنان، پیام آور عزت ملت هاست و ایران اسلامی توانسته با اتکا به توان داخلی و اعتماد به نفس، خود را به این نقطه برساند و این برای ملت‌های دنیا یک پیام است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز