خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:

پیشگیری از وقوع جرم هدف اصلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۸۶۰

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: پیشگیری از وقوع جرم هدف اصلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و اگر هم جرمی اتفاق افتاد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام پورخاقان در دیدار با اعضای شورای تامین و اعضای شورای قضایی و همچنین فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: وظیفه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح صیانت از آنهاست.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم هدف اصلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است گفت: این سازمان در مقابل نیرو‌های مسلح قرار ندارد بلکه بر اساس قانون اساسی به دنبال پیشگیری از وقوع جرم است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در کرمانشاه ادامه داد: اگر هم جرمی اتفاق افتاد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با قاطعیت برخورد خواهد کرد و نمی گذارد جرم نهادینه شود.

وی از بخشودگی پرداخت جرایم نقدی آن دسته از نیرو‌های مسلح که مرتکب جرایم سبک شده اند و به پرداخت جزای نقدی محکوم بودند از امروز با همکاری بانک سپهه خبر داد و گفت: این افراد یک چهارم زندانیان نیرو‌های مسلح را تشکیل می‌دهند که مشمول پرداخت این جزای نقدی ها شدند.

 حجت الاسلام پورخاقان اظهارکرد: نیروهای مسلح در ایران کمترین میزان وقوع جرم در مقایسه با دیگر کشورها را دارند.

در ادامه رئیس سازمان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه نیز دیدارکرد که آیت الله علما در این دیدار از همکاری و همراهی نیروهای مسلح در کرمانشاه قدردانی کرد.

حجت الاسلام پورخاقان همچنین با حضور در گلزار شهدا کرمانشاه به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز