خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

آرزو می‌کنیم هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۳۵۲

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش ‌مردم عزیز را بر هم بزند، گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ما است؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ حسین سلامی فرمانده کل سپاه در  نخستین جشن جهاد آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان فارس و آئین بهره‌برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس با بیان اینکه امروز به فارس پهناور، سرزمین معرفت، حکمت، ادب و فلسفه و دیار شهیدان آمده ام، اظهار داشت: یک‌ماه پیش مردم شیراز با روحی از معرفت و ایمان، شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را تشییع کردند و اینقدر این حضور پرشور بود که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان از این حضور یاد کردند.

وی با یادآوری اینکه آبرسانی، کاری ابوالفضلی است، تصریح کرد:  آبرسانی کاری خدایی است و آنقدر عظمت دارد که در این راه، سقای سپاه امام حسین (ع) برای این‌کار جانفشانی کرد.

فرمانده کل سپاه گفت: امروز در اقدامی هماهنگ مسئولین کشوری و استانی، توانسته‌اند به بخشی از وعده خود به مردم وفا کنند.

فرمانده کل سپاه  با اشاره دشمنی همیشگی سردمداران استکبار با انقلاب اسلامی و ملت ایران تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند و حتی در شکست تیم فوتبال ایران به نیابت از این دشمنان در کشور جشن می‌گیرند، اگرچه برای ما اهمیتی ندارد.

وی افزود: تمام‌شکوه و عظمت یک‌کشور، بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمی‌خواهد آسایش و آرامش برای این مردم باشد .

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه ناخشنودی دشمن این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: ما معتقدیم امنیت باید همراه با پیشرفت، آسایش و آرامش باشد و ما در این راه تلاش می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه پروژه‌های امروز فرهنگی،  عمرانی،  مذهبی و ورزشی است، تاکید کرد: فضیلت باید در تمام جلوه‌های زندگی ما جلوه‌گر باشد.

وی از مسئولین استان فارس خواست تا فارس و شیراز که شهری شناخته شده در جهان به فرهنگ، هنر، تمدن، معرفت، فلسفه و علم است، را به پرچمداری تبدیل کنند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه تا پای جان پای مردم و این نظام و مملکت می‌مانیم، تصریح کرد: با جوانان فریب‌خورده ، دست در دست هم ‌بر روی دشمن ایران اسلامی شمشیر خواهیم کشید.

‌وی گفت: بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ما است؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.

سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس هم در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و میلاد حضرت زینب (س)، اظهار داشت: آنچه که در استان فارس انجام شده، محصول و بازده کاری مشترک میان دستگاه‌های مختلف است تا با همکاری، گره‌ای از مشکلات مردم برداشته شود.

بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به ۱۱۰ روستا، ۲۴۰ پروژه عمرانی و غیر عمرانی از قرارگاه احمدبن موسی (ع)، ۴۸۰‌پروژه مهندسی، بهره‌برداری از بنه ماشین‌آلات مهندسی بسیج سازندگی، از جمله برنامه‌های امروز است که فرمانده سپاه فجر فارس از آن یاد کرد.

به گفته سردار بوعلی، ۳۷۲روستا در طرح جهاد آبرسانی قرار گرفت که جمعیتی بالغ بر ۳۰۴هزار نفر را در بر دارد و ۱۹۵کیلومتر را پوشش داده است.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی، آبرسانی کشاورزی، احداث مراکز بهداشتی درمانی، احداث و مرمت منزل محروم، ساخت حمام و احداث کارگاه اشتغال، امروز به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در حوزه ورزشی، احداث ۹ سالن ورزشی، مجتمع فرهنگی ورزشی امام مهدی (عج) در شیراز، مجتمع اقامتی تفریحی حضرت احمدبن موسی در مشهد مقدس، ۲۲سوله صالحین و حوزه مقاومت، از جمله این طرح‌هاست.

سردار بوعلی گفت: بنا به تدبیر استاندار، قرارگاه صیانت از سومین حرم با همکاری تمام دستگاه‌های همکار در قرارگاه احمدبن موسی تشکیل شده و در کنار آن، کمیسیون محرومیت زدایی در شورای شهر شیراز راه‌اندازی شده تا در نهایت با تجمیع دستاورد‌های این قرارگاه‌ها، به تصمیم‌گیری در مورد اقدامات مدنظر انجام شود.

وی با یادآوری اینکه آسفالت و زیرسازی راه‌های روستا‌های اطراف شیراز از جمله پروژه‌های مورد بهره‌برداری امروز است، ادامه داد: براساس تدابیر قرارگاه احمدبن موسی و قرارگاه شهرداری، پروژه‌های عمرانی در ۴۱محله با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد تومان امروز کلنگ زنی خواهد شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز