خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قمصر در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی کاشان:

فلسفه وجودی استکبار جهانی شرارت و شیطنت در منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۰۳

امروز بخش عظیمی از کارهای نیروی انتظامی در امور مشاوره، امور اجتماعی، جلوگیری از فساد و حفاظت از ارزش‌های دینی است.

ایلنا: امام جمعه شهر قمصر گفت: امروز بخش عظیمی از کارهای نیروی انتظامی در امور مشاوره، امور اجتماعی، جلوگیری از فساد و حفاظت از ارزش‌های دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «جحت الاسلام ابوالقاسم ارمی» در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان کاشان ضمن تسلیت سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت ولایت حضرت امام جواد(ع) و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در مقایسه با شهربانی زمان طاغوت تفاوت زیادی دارد.

وی تصریح نمود: شهربانی سابق در اختیار دستگاه‌های طاغوتی بودند هرچند در آن زمان نیز نیروهای مومن و متعهد به ارزش‌ها انگشت شمار بود اما امروز نیروی انتظامی در اختیار اسلام و قرآن ولایت ورهبری است و فلسفه وجودی این نهاد وهمه قوا حفاظت از انقلاب و پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه پایتحت گل و گلاب ایران با اشاره به اینکه دستگاه نیروی انتظامی در چهارچوب مسائل نظامی به یک دانشگاه تبدیل شده است گفت: امروز بخش عظیمی از کارهای نیروی انتظامی در امور مشاوره، امور اجتماعی، جلوگیری از فساد و حفاظت از ارزش‌های دینی است.

وی وظیفه اصلی نیروی انتظامی را بستر سازی اخلاق و معنویت در جامعه دانست وگفت: آرامش و خواب راحتی که مردم در خانه‌های خود دارند در نتیجه بیداری و پاسداری پرسنل عزیز نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام ارمی وجود دستگاه‌های انتظامی و نظامی را موجب امنیت و آرامش مردم و رسیدن دولتمردان به اهداف کلان کشور دانست و گفت: اگر مشاهده می‌کنیم که دیگران در آرامش هستند به خاطر برخوردهایی است که نیروهای انتظامی با مجرمین می‌کند.

امام جمعه قمصر به خوی استکبار ستیزی امریکا و اینکه استکبار به خاطر فرهنگ و راه امام هیچگاه با ملت ایران صلح نخواهد کرد اشاره کرد و گفت: فلسفه وجودی استکبار جهانی شرارت و شیطنت در منطقه است.

وی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی ایران ده قدم عقب نشینی کند استکبار یک سانت هم جلو نخواهد آمد گفت: آن‌ها با اسلام و قرآن مخالفند چون می‌دانند که ایران موجودیت آن‌ها را به خطر انداخته و بزودی از بین خواهند رفت.

وی با بیان اینکه نیروهای مومن و ملت حزب الله ایران ذره‌ای از آرمانهای انقلاب عقب نشینی نخواهند کرد گفت: مذاکره با امریکا بازی برد برد است اگر آن‌ها عقب نشینی کنند و آرام شوند برد با ما خواهد بود و اگر آدم هم نشوند باز برد با ما است.

ارمی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در چاله‌ای افتاده که می‌خواهد ورشکستگی خود را در منطقه خاورمیانه جبران کند گفت: مسئولین باید هوشیار باشند تا ارزش‌ها زیر سوال نرود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز