خبرگزاری کار ایران

فرهنگی در تذکر شفاهی:

کمیسیون امور داخلی مجلس درباره محل تجمعات پیش بینی های لازم را به عمل آورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۷۵۶

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس درباره محل تجمعات و سایر مقررات، پیش بینی های لازم را به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، محمدحسین فرهنگی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به مسائل جاری کشور به تشریح پیشنهاد سه گانه ای پرداخت و گفت: برای شعائر دینی و مذهبی و هنجارهایی که در هر کشوری وجود دارد، کمیسیون فرهنگی طرحی تدوین و پیگیری کند تا دستگاه های اجرایی و دستگاه هایی که به بیت المال مربوط هستند، برنامه ریزی های مشخص و معینی داشته باشند.  

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم با اشاره به تجمعات و راهپیمایی ها ادامه داد: براساس اصل ۲۷ قانون اساسی بر نظام و حکومت تکلیفی در این حوزه تعیین شده که کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس درباره محل تجمعات و سایر مقررات، پیش بینی های لازم را به عمل آورد.

وی همچنین درباره اغتشاشات و نحوه برخورد با آن پیشنهاد داد که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با هماهنگی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی درباره برخورد با اغتشاشات برنامه ریزی های مشخصی داشته باشند. با این سه گانه مسائل کشور به درستی مدیریت می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز