خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مطرح شد؛

علی‌پور: بودجه عمرانی به شوراهای برنامه‌ریزی ابلاغ نشده است/ قالیباف: پیگیری دلایل تأخیر در مبادله موافقتنامه‌ها از اولویت‌های مجلس است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۷۱۸

رئیس مجلس در پاسخ به اخطار نماینده قائمشهر گفت: امروز در هیأت رئیسه در خصوص تأخیر در مبادله موافقتنامه‌ها که طبیعتا باید در اردیبهشت ماه انجام می‌شد بحث کردیم؛ حتما این موضوع از اولویت‌ها است و آن را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، کمال علی پورخنکداری در جلسه علنی امروز (۲۳ مرداد) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: به زودی وارد ششمین ماه سال می‌شویم و امروز رئیس مجلس و روسای کمیسیون‌ها با رئیس جمهور جلسه دارند؛ تاکنون به شورای برنامه‌ریزی استان‌ ها و شهرستان‌ها بودجه ابلاغ نشده و کارهای عمرانی نیز شروع نشده است.

نماینده مردم قائم شهر ،سوادکوه ،جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به صورت سه شیفت و شبانه‌روزی در سه ماه منتهی به پایان سال لایحه بودجه را بررسی می‌کنیم اما تاکنون بودجه ابلاغ نشده، کارهای عمرانی و مبادله موافقتنامه‌ها نیز انجام نشده است.

وی افزود: حتماً در نشست با رئیس جمهور اعلام کنید که چه اتفاقی رخ داده است که در ماه پنجم سال تاکنون مبادله موافقتنامه‌ها انجام نشده و کارهای عمرانی باقی مانده است، مگر می‌شود ۳۵۰ هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی کشور در نظر بگیریم و در ۶ ماه باقی مانده بخواهیم کار کنیم، لطفاً در این خصوص در نشست با رئیس جمهور تذکر دهید تا موافقتنامه‌ها مبادله شود.

قالیباف در پاسخ به این اخطار گفت: امروز در هیأت رئیسه در خصوص تأخیر در مبادله موافقتنامه‌ها که طبیعتا باید در اردیبهشت ماه انجام می‌شد بحث کردیم؛ حتما این موضوع از اولویت‌ها است و آن را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز