خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاج محسن لبّانی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۶۰۱

رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت حاج محسن لبّانی نوشت: ایشان تا پایان زندگی خویش در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی همانند گذشته در خدمت به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری انقلاب نقش‌آفرین بود.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام تسلیت سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت یار دیرین ‌امام و رهبری و از فعالان نهضت انقلاب اسلامی، حاج محسن لبانی موجب اندوه و تألم خاطر شد. ایشان عمری را صادقانه در راه اسلام و انقلاب و اهل بیت(ع) گذراند و علیرغم دستگیری چندین باره توسط ساواک در مبارزات با رژیم ستمشاهی، تا پیروزی نهضت امام خمینی دست از مبارزه نکشید و همواره پناه مبارزان انقلاب اسلامی بود.

ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همواره در میادین مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس حضوری فعال و موثر داشت و تا پایان زندگی با برکت خویش در عرصه‌های سیاسی واجتماعی همانند گذشته در خدمت به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری انقلاب نقش‌آفرین بود. اینجانب درگذشت این یار صدیق انقلاب را به خانواده و بازماندگان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز