خبرگزاری کار ایران

اظهارات متناقض مشاور امنیت ملی آمریکا در مورد حمایت از مردم ایران همزمان با وضع تحریم‌های یکجانبه

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۷۶

مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگویی مدعی شد که واشنگتن به دنبال یافتن راهکاری دیپلماتیک برای حل‌وفصل مسئله هسته‌ای ایران خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌بی‌اس نیوز، «جیک سلیوان»، مشاور امنیت ملی ایالات متحده، در پاسخ به این سوال که آیا این وقایع اخیر ایران منجر به بازنگری شما در پیشنهادی که در رابطه با برداشته شدن تحریم‌ها به تهران داده‌اید می‌شود، بیان داشت: این نکته که ما در حال مذاکره با ایران در رابطه با برنامه هسته‌ای‌اش هستیم، هیچ تأثیری در تمایل ما برای صحبت کردن در خصوص آنچه در ایران در حال وقوع است، ندارد.

سالیوان مدعی شد که آمریکا به دنبال راهکاری دیپلماتیک برای حل‌وفصل مسئله هسته‌ای ایران خواهد بود.

وی در اظهاراتی بی‌اساس بدون اشاره به اعمال تحریم‌های یکجانبه مستیقما مردم ایران را هدف قرار داده است، مدعی شد: از نقطه‌نظر خودمان تمامی آنچه را که در توان داریم انجام می‌دهیم تا از مردم ایران حمایت کنیم.

سالیوان گفت: ما در حوزه دیپلماسی به‌منظور جلوگیری کردن از اینکه ایران هیچ‌گاه به سلاح هسته‌ای دستیابی پیدا نکند، صحبت می‌کنیم. اگر ما در تلاش‌های‌مان به موفقیت برسیم و در دستیابی به این موفقیت هم مصمم هستیم، جهان، آمریکا و متحدان‌مان از امنیت بیشتری برخوردار خواهند بود.

این اظهارات پوشالی در حالی مطرح می‌شود که آمریکا پس از خروج از برجام تحریم‌هایی را به صورت یکجانبه علیه ایران وضع کرد که مستقیما موجب درد و رنج مردم ایران و به ویژه بیماران خاص شد، موضوعی که با ادعای آمریکا در مورد دفاع از حقوق بشر در تضاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز