خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت تهران:

شهید صیاد شیرازی از زمینه‌سازان پیروزی جبهه حق بر باطل بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۸۶۲

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد با بیان اینکه شهیدانی چون صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی رمز عظمت اسلام هستند، گفت: انسان‌های بزرگی چون «صیاد شیرازی‌»ها زمینه پیروزی جبهه حق بر باطل را فراهم آوردند

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران در مراسم گرامیداشت بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار داشت: بفرموده قرآن کریم امیران و سردارانی چون «صیاد شیرازی‌»ها و «سلیمانی‌»ها پیشگامان عرصه جهاد و شهادت بودند.

وی افزود: خداوند به ویژگی‌های مردان و شخصیت‌های بزرگ الهی در قرآن اشاره دارد که در واقع رمز عظمت اسلام همین افراد و عزیزان با آن اراده‌های پولادین هستند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اراده خدا بر این حقیقت تعلق گرفته که در بستر تاریخ، دین اسلام را با حضور مردانی پولادین و دارای خصائص برجسته مورد عنایت قرار دهد؛ این افراد به واقع تکیه‌گاه دین و امت اسلامی هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد عنوان کرد: انسان‌های بزرگی چون صیاد شیرازی‌ها در برابر دشمن، با اقتدار ایستادند و زمینه پیروزی جبهه حق بر باطل را فراهم آوردند.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین و برجسته‌ترین صفت بارز مردان الهی این است که خدا آن‌ها را دوست دارد و آن‌ها نیز خدا را دوست دارند.

امام جمعه موقت تهران گفت: ثبات قدم و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان و مقابله با سیاست‌های تمامیت‌خواهانه استکباری از ویژگی‌های انسان‌های محبوب پروردگار است و ما امروز به برکت انقلاب اسلامی، این روحیه را در میان ملت‌های آزاده جهان اسلام از جمله ایران اسلامی، عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین مشاهده می‌کنیم که همه در یک صف متحد قرار گرفته‌اند و بنیان مرصوص هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد با اشاره به حضور سلحشورانه شهید صیادشیرازی در جبهه‌های حق علیه باطل گفت: گام‌های استوار شهید صیاد شیرازی را می‌توان در کردستان، خوزستان، و هر نقطه‌ای که نیاز کشور بود مشاهده کرد این مرد آسمانی با جانی دلباخته شهادت و محبت همواره در عرصه‌های نبرد حضوری فعال و تعیین کننده داشت و امروز انقلاب اسلامی مدیون این شخصیت‌های عظیم است.

وی تصریح کرد: بدون تردید این اقتداری که امروز در سطح کشور خلق شده، مدیون وجود این افراد و انسان‌های تقرب یافته به خداست.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه نگاه به خدا منشأ تحول است، افزود: آنان که در راه حق حرکت می‌کنند، عنایت خدا را در این مسیر نورانی مشاهده می‌کنند و شعار «اقتصاد دانش‌بنیان» از همین حقیقت ریشه می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد بیان کرد: توطئه‌ها و دسیسه‌ها در عزم و اراده انسان‌های بزرگ هیچ تأثیری نمی‌گذارد و همان‌طور که در طول تاریخ مشاهده کردیم، این‌چنین مردانی توانستند چهار دهه در برابر دشمنان ایستادگی کنند. امروز ملت یمن هم با تأسی از همین مردان عظیم الهی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستاده‌اند.

وی تأکید کرد: نیرو‌های مسلح امت اسلامی باید همیشه در مرز عزت قرار داشته باشند و زمینه افزایش عزت را فراهم آورند. عزت امروز ما در پرتو اتحاد ملل مسلمان افزایش می‌یابد.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: امروز امنیت و اقتدار کشورمان را مدیون مجاهدت مردم و نیرو‌های مسلح هستیم و اگر جلوه‌ای از این مجاهدت‌ها در عرصه‌های اقتصادی رخ بنماید، انقلابی عظیم ایجاد می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد گفت: کسانی که در عرصه ایجاد امنیت تلاش می‌کنند، مجاهدان فی سبیل الله هستند؛آن‌ها از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند؛ چراکه فرزند امامی هستند که به دنیای استکبار گفت «اگر در برابر دین ما بایستید در برابر همه دنیای شما می‌ایستیم».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز