خبرگزاری کار ایران

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر:

کشورهای اروپایی به مسئولیت بین‌المللی خود برای مبارزه با مواد مخدر عمل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۴۴۰

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: ایران در راستای عمل به مسئولیت اخلاقی، دینی و انسانی خود در این مبارزه راسخ است، ولی زمان آن فرارسیده تا کشورهای اروپایی و غربی نیز از حالت ناظر خاموش درآمده و به مسئولیت خود عمل کند.

به گزارش ایلنا، سردار مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر که جهت حضور در دهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های مبارزه با مواد مخدر ایران و بلغارستان در راس هیاتی عازم صوفیا پایتخت بلغارستان شده در اولین روز سفر خود با وزیر کشور بلغارستان دیدار کرد.

در این ملاقات طرفین بر لزوم توسعه همکاری‌های عملیاتی جهت مقابله با قاچاق مواد مخدر تأکید کردند.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در این دیدار ضمن تأکید بر  نقش بی‌بدیل جمهوری اسلامی ایران در مبارزه بی‌امان با معضل جهانی مواد مخدر، بر لزوم مشارکت کشورهای اروپایی در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و عمل به مسئولیت بین‌المللی خود در این راستا تأکید کرد.

مومنی ادامه داد: ایران در راستای عمل به مسئولیت اخلاقی، دینی و انسانی خود در این مبارزه راسخ است، ولی زمان آن فرارسیده تا کشورهای اروپایی و غربی نیز از حالت ناظر خاموش درآمده و به مسئولیت خود عمل کند.

وی در روز اول سفر خود با معاون وزیر امور خارجه و فرماندهی مرزبانی بلغارستان دیدار کرد.

ملاقات با دبیرکل وزارت کشور، مدیرکل مبارزه با جرائم سازمان‌یافته وزارت کشور، مرکز ملی درمان اعتیاد، رئیس کل گمرک و رئیس آکادمی نیروهای نظامی بلغارستان از جمله سایر ملاقات‌های دبیرکل ستاد مبارزه به مواد مخدر در روزهای آتی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز