خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در بدو ورود به باکو:‌

چارچوب‌های توسعه همکاری‌‌ها را در ملاقات با رئیس جمهور آذربایجان نهایی خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۹۷

وزیر امور خارجه گفت: در خصوص چارچوب‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها با وزیر امور خارجه آذربایجان توافق کردیم که ان شاءالله در جریان این سفر این چارچوب‌ها را در ملاقات با رئیس جمهور آذربایجان نهایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در بدو ورود به باکو در جمع خبرنگاران گفت:  امروز دیدارهای سطح بالایی را با مقامات جمهوری آذربایجان خواهیم داشت و خیلی خوشحال هستیم که روابط دو کشور رو‌ به رشد، توسعه و تحکیم است. ایده‌های متنوعی را یرای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها در جریان این سفر به همراه دارم که به طور طبیعی در دیدار با رئیس جمهور آذربایجان این ایده‌ها مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: در سه ماه گذشته با همتای خودم، وزیر خارجه جمهوری آذربایجان تماس‌های زیادی داشتیم و حداقل دو یا سه دیدار حضوری در نیویورک و اسلام آباد بین ما انجام شد و در خصوص چارچوب‌های خوبی برای توسعه همکاری‌ها توافق کردیم که ان شاءالله در جریان این سفر این چارچوب‌ها را در ملاقات با رئیس جمهور آذربایجان نهایی خواهیم کرد و پس از آن شاهد رفت و آمد هر چه بیشتر هیأت‌های اقتصادی، بازرگانی و فرهنگی دو کشور به پایتخت ها و سایر مراکز خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز